להיות בידיים טובות: ניתוחים פלסטיים אצל המומחה ד"ר ניר גל אור, צילום: סם יצחקוב
להיות בידיים טובות: ניתוחים פלסטיים אצל המומחה ד"ר ניר גל אור, צילום: סם יצחקוב

להיות בידיים טובות: ניתוחים פלסטיים אצל המומחה ד"ר ניר גל אור

בעולם כה רחב שכולל שורה ארוכה של ניתוחים אסתטיים ואין ספור גישות לטיפול בבעיות, כדאי לבחור ברופא עם המומחיות והידע המתאימים שיוכל לקחת אתכם כל הדרך למראה שאתם מחפשים

פורסם בתאריך: 8.10.20 14:49

התמחות בכירורגיה פלסטית היא מהתחומים המבוקשים ביותר בקרב בוגרי לימודי רפואה בארץ ובעולם,  ולא בכדי. מדובר בתחום המשלב מיומנויות וכישורים של דיוק ועדינות בניתוחים אסתטיים, שחזורים למיניהם, וכמובן שמדובר בניתוחים בתחום האונקולוגיה.

"ניתוחים פלסטיים הם עולם רחב המחייב ידע רב ומעמיק שמשולב בכישורים מוטורים", מסביר ד"ר ניר גל אור. "העולם הזה נחלק לקצה השחזורי ולקצה האסתטי.

"הניתוחים המשחזרים נועדו לשחזור איבר או אזור בגוף, בחלקם גם מסירים נגעי עור, או נעשים מקטעים גדולים שנלקחים מרקמה אחרת, ורק אז משחזרים. בחלקם הנוסף, מטפלים במומים מולדים או בצלקות. הקצה השני הוא האסתטי. ניתוחים אלו רבים ומגוונים, לדעתי, יותר מכל אסכולה ניתוחית אחרת ברפואה".

ד"ר גל אור מסביר כי הניתוחים האסתטיים כוללים ניתוחי חזה (הקטנת חזה, הרמת חזה, הגדלת חזה, הגדלה יחד עם הרמת חזה), ניתוחי בטן וזרועות (מתיחות בעיקר), ניתוחי פנים כולל מתיחת פנים, עפעפיים עליונים ותחתונים, ניתוחי אוזניים וכמובן ניתוחי אף.

לפני ואחרי ניתוח הרמת עפעפיים אצל ד"ר ניר גל אור, צילום: סם יצחקוב

לפני ואחרי ניתוח הרמת עפעפיים אצל ד"ר ניר גל אור, צילום: סם יצחקוב

לכל ניתוח יש אין ספור גישות משלו וכל גישה מתייחסת, בדרך כלל, לבעיה מאוד ספציפית שיש למטופל מסוים בלבד ומתאימה רק לו, לכן כל ניתוח הוא ניתוח שונה המותאם לצרכיו של כל מטופל.

"העובדה הפשוטה במקצוע הזה שבו לכל מילימטר של עור יש משמעות גורלית עבור המטופל מרגשת אותי מאוד. אסור לטעות, אסור שתהיה ולו סטייה אחת קטנה מקו החיתוך הנכון לכל מטופל".

"דוגמה נהדרת", ממשיך ואומר ד"ר ניר גלאור, "אפשר לראות בניתוחי עפעפיים. בעת שרטוט של מיקום החתך המדויק, כל נקודה בסימון צריכה להיעשות תוך התחשבות באיכות העור, המרקם שלו, כמות השומן שיש תחתיו. יש לבחון את מידת האלסטיות של הרקמה ומאפייניה כדי שאפשר יהיה להבין איך דברים ייראו שלושה חודשים לאחר הניתוח.

"המיומנות של הכירורג הפלסטי נמדדת בין השאר ביכולת שלו לדייק ברמות של עשירית המילימטר. אם בניתוח עפעפיים יוסר מעט מדי עור, התוצאה האסתטית לא תהיה מספקת והמטופל ימשיך להיראות עייף ומבוגר. במקרה ההפוך, אם יוסר יותר מדי עור, עלול להיגרם נזק למטופל שינסה לעצום עיניים והן לא תסגרנה עד הסוף. על כן יש חשיבות גדולה בבחירת רופא שיש לו, מה שנקרא 'ידיים טובות'".

ד"ר ניר גל אור, מנתח מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית מתמחה בניתוחי פנים, חזה וניתוחים לעיצוב הגוף, מספר שהבחירה שלו בתחום ההתמחות הזה היא המשך טבעי לאהבתו לאמנות, פיסול, יצירה ומוזיקה וגם האהבה לעבודה עדינה עם הידיים. מבחינתו, זהו מיצוי מקסימלי של היכולות שלו– ידיים טובות, אצבעות עדינות ושאיפה לשלמות. על כל זה יעיד המסלול שעבר עד שהתמקצע בתחום.

לאחר שסיים שנה של סטאז' במרכז הרפואי מאיר עבד ד"ר גל אור כרופא בבית החולים יוספטל, שם העמיק את הידע והניסיון בדיסציפלינות שונות שבהן רפואה דחופה, כירורגיה כללית, אף-אוזן-גרון, פנימית, ילדים, אורתופדיה ועוד.

בהמשך פנה להתמחות רשמית בכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי קפלן, שם התמקד בשחזורי שד ובית חזה. את התמחותו המשיך במרכז הרפואי כרמל, שם התמקד בניתוחי שחזור מגוונים ומורכבים, כמו טיפול במומים מולדים כולל שחזור חיוך, תיקון ושחזור אוזניים, מתיחות פנים, בעיות מולדות ונרכשות של העפעפיים ותיקונים אסתטיים ושחזורים באזורי הראש צוואר.

את ההתמחות סיים במרכז הרפואי מאיר ובמהלכה התמקד בניתוחים אסתטיים של השדיים והגוף ולמד שיטות וגישות טיפוליות נוספות.

כיום לד"ר גל אור שתי קליניקות פרטיות, אחת בתל אביב (שכונת המשתלה), ואחת בזכרון יעקב. הוא מנתח בבתי החולים רמת אביב, מרכז שי ואלישע בחיפה, ולאחרונה גם ב-RMC בעפולה. ד"ר גל אור הוא רופא מומחה יועץ במכבי שירותי בריאות ובקופת חולים כללית, ונציג הרופאים המומחים בתחום הרפואה היועצת במחוז שרון שומרון של קופת חולים כללית בארגון ועד הרופאים (הר"י).

במרפאותיו של ד"ר ניר גל אור ניתנים שירותים של כירורגיה פלסטית וטיפולים אסתטיים במגוון תחומים שבהם הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה, ניתוח להרמה או מתיחת עפעפיים, מתיחת פנים, מתיחת בטן, ניתוח להצמדת אוזניים ומתיחת צוואר ללא ניתוח.

ד"ר גל אור צבר ניסיון רב בזמן התמחותו בשלושה בתי חולים שונים וניתח עם המנתחים הטובים בארץ. הוא מקפיד כל העת להתעדכן בכל החידושים, הטכניקות והשיטות ולוקח חלק בהשתלמויות מקצועיות כדי להמשיך ולתת למטופלות ולמטופלים שלו את הטיפול הטוב ביותר.

ד"ר ניר גל אור

כתובות: סשה ארגוב 15, לב המשתלה, תל אביב; המייסדים 62, זכרון יעקב

טלפון: 054-7287711

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר