מימין לשמאל: דניס צ'רקוב, חזי חיים ומישל טרוני | תמונה: באדיבות משהו קטן וטוב
מימין לשמאל: דניס צ'רקוב, חזי חיים ומישל טרוני | תמונה: באדיבות משהו קטן וטוב

חזי חיים: "האושר בעיניים של האנשים שווה את המאמץ"

משווק הנדל"ן חזי חיים, שאולי מוכר לכם דווקא מתכנית הריאליטי "האח הגדול", הקים יחד עם כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב יוזמה שמטרתה לסייע לאנשים שזקוקים לכך, ולהחזיר לקהילה

פורסם בתאריך: 28.10.20 09:25

'משהו קטן וטוב', שם שלא מייצג כלל את כמויות הטוב שמרעיפים כוכב הריאליטי חזי חיים וכוכבי הרשת דניס צ'רקוב ומישל טרוני. בכל זאת, כך בחרו השלושה לקרוא למיזם שלהם, בו הם הולכים ועוזרים לזולת באמצעות עשיית מעשים טובים.

הרשתות החברתיות כבר מוצפות בסרטונים של החבורה, שהפכו בקלות להיות ויראליים במציאות של ימינו, עם מיליוני צפיות ועשרות אלפי שיתופים. חזי חיים, הסכים להעניק לנו מספר דקות על מנת לספר מעט יותר על הפרויקט שיזמו והקימו השלושה.

איך הכל התחיל?

"הכל התחיל מהרצון שלנו, מישל, דניס ואני, לתרום לקהילה. לעשות קצת טוב. היה לנו חשוב לעזור לאנשים שבאמת זקוקים לזה, ולכן בהתחלה חשבנו בעיקר על ניצולי השואה", מספר בענייניות חיים. "שמענו אז על שני ניצולי שואה שהיו במצב קשה מאוד. הזוג היה מבוגר, שניהם כבר עברו את גיל 80, והסיפור נגע בנו באופן אישי. כמובן שמיד נרתמנו לסייע להם, וכך יצא ששיפצנו עבורם את הבית והזמנו שף פרטי שיכין להם ארוחת ערב חגיגית".

חיים מוסיף: "הזוג, אמיל וססיל טוביאנה, בדיוק חגגו 48 שנות נישואים. לקחת חלק בדבר כזה הפך את החוויה למספקת וטובה כל כך. ההשקעה בזה שווה הכל כשאתה רואה את המבט המאושר שלהם".

צפו בפרק הראשון של משהו קטן וטוב נרתמים למען ניצולי השואה:

הפרויקט, שהתחיל מתוך מחשבה על ניצולי שואה, מתרחב עם הזמן והיום תוכלו למצוא את השלישייה נוסעים למוצבים, מחלקים מזון לחיילים, ומסייעים לכל מי שרק מתאפשר להם.

מה עכשיו?

בחרתי לשאול את חזי חיים מדוע יש צורך לצלם בסרטוני וידאו את המעשים הטובים? חיים הסביר: "אחת המטרות של הפרויקט, מעבר לעשיית הטוב, היא גם לדרבן אחרים להמשיך בדרך הזו. אנחנו רוצים לגרום לצופים שלנו לקום, לפעול בעצמם, לעשות טוב, להפיץ את זה הלאה. כל אחד יכול למצוא מישהו בסביבתו שזקוק לעזרה. למה שלא נעשה את זה? למה שלא נעזור לאחרים, אם אנחנו יכולים?"

חיים הוסיף: "בעקבות הסרטונים שלנו, קל יותר גם להעביר את הדברים הלאה. מאז שהתחלנו את הפרויקט הרבה אנשים רוצים להשתתף, ופונים אלינו המון. משמח אותי מאוד לראות שכך הדברים מתגלגלים".

מתנדבים למען הקהילה | תמונה: באדיבות משהו קטן וטוב

מתנדבים למען הקהילה | תמונה: באדיבות משהו קטן וטוב

מה יהיה בהמשך?

"אנחנו לא עוצרים. דוהרים קדימה. התגובות לסרטונים היו חיוביות, ואנחנו רואים את התוצאות ואיך אנשים נוספים רוצים לעזור ולקחת חלק", מצהיר חזי חיים. "ברור שהתגובות ברשת משפיעות עלינו גם. כל צפייה, כל לייק, כל תגובה, הכל הצטבר לכדי מאות אלפי אינטראקציות, וזה מחמם את הלב, משם המוטיבציה שלנו מגיעה".

לקראת סיום השיחה שלנו, סיכם לי חיים את הדברים: "כל יום אני אומר תודה שניתנה לי האפשרות לעזור לאחרים. הפרויקט הזה שלנו, ששותפים לו יחד איתי גם מישל ודניס המדהימים, מאפשר לנו להפיץ אנרגיות חיוביות בעולם, ואין ספק שהשינוי שאנחנו יכולים ליצור לאנשים אחרים משנה ומשפר גם את החיים שלנו. זה פשוט סיפוק שאין משהו שמשתווה לו. הלוואי שנוכל להמשיך עם הפרויקט הזה עוד ועוד, שנוכל גם להרחיב אותו בעתיד".

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר