מועדון התרבות של מוזיאוני חיפה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
מועדון התרבות של מוזיאוני חיפה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

מועדון התרבות של מוזיאוני חיפה יוצא לדרך

מוזיאוני חיפה מזמינים אתכם להצטרף למועדון התרבות ולהרוויח בגדול: הרצאות, סדנאות, סיורים וירטואליים ואומנות חוצת גבולות שיכירו לכם עולם ומלואו הישר מהספה בבית

פורסם בתאריך: 22.12.20 16:48

אם בכל זאת נצליח למצוא נקודה של אור בתקופת הקורונה זה כנראה בזכות מועדון התרבות של מוזיאוני חיפה. דווקא בגלל המגבלות יוכלו כעת תושבי השרון והסביבה לצאת לסיור וירטואלי בעיר ולחצות את גבולות האומנות והדמיון הישר מהספה בבית. סדרת הרצאות של מיטב האומנים מהשורה הראשונה מזמינה אתכם ליהנות ממגוון תכנים מעולם הרוח שיעשירו את הידע שלכם ויעניקו לכם את מה שאתם מייחלים לו – רגע אחד של נחת.

מועדון התרבות של מוזיאוני חיפה - מסע ספרות. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

מועדון התרבות של מוזיאוני חיפה – מסע ספרות. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

בימים שבהם הרעב לתרבות רק הולך וגובר, מוזיאוני חיפה מנסים ככל הניתן להרגיע את קרקורי הבטן. זאת השנה ה-14 שהחברה משיקה את מועדון התרבות הייחודי ויוצא הדופן שכבר הפך אותה לשם דבר באזור חיפה והשרון. 6 מוזיאונים הפרושים ברחבי הבירה של הצפון מתאגדים יחד ומביאים לכם לא פחות מ-27 סדרות של הרצאות המועברות על-ידי טובי המרצים מהארץ ומחו"ל מכל גווני הקשת בתחומי התרבות, האומנות, המוזיקה, ההיסטוריה, השפה והספרות. והכל – בזום ומבלי לצאת מהבית.

מוזיאוני חיפה כוללים את כל המוזיאונים העירוניים הפרושים ברחבי העיר חיפה: מוזיאון חיפה לאמנות, והמרכז לאמנויות, מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית החוגג השנה 60 שנים להיווסדו, מוזיאון הימי הלאומי, מוזיאון העיר, מוזיאון מאנה כץ ומוזיאון הרמן שטרוק והמוזיאון לפרהיסטוריה. החברה שמה לה למטרה לעלות על נס את הערך האמנותי, הארכיאולוגי, ההיסטורי, התרבותי והחינוכי של אוצרות העיר. לאורך כל השנה מתקיימים תערוכות, אירועים, תצוגות, הרצאות, סרטים, מחקרים ופעילויות חינוכיות שנועדו לטפח, לעודד ולהפיץ את אהבת האמנות, התרבות, ההיסטוריה והחיים בארץ.

מועדון התרבות של מוזיאוני חיפה - מוזיקה קלאסית. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

מועדון התרבות של מוזיאוני חיפה – מוזיקה קלאסית. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

מועדון התרבות שהוקם בדיוק למטרה זו מקיים גם השנה סדרות מרתקות של מפגשים לקהל הרחב שוחר האומנות. מתוך עשרות הרצאות, מופעים וסיורים תוכלו ליהנות, בין היתר:

  • ממסע ספרותי ישראלי מאת פרופ' חיים באר המטייל דרך נופי ישראל השונים בעקבות הספרות הישראלית
  • ממגוון נושאים הקשורים למוח, לנפש ולהתנהגות האנושית שינתנו על-ידי עמית אברון בעל תואר שני בנוירו-פסיכולוגיה
  • מיצירות המופת המופלאות של עולם המוזיקה הקלאסית והזיקה בינן לבין המאורעות החברתיים והפוליטיים של תקופתן המועברות על-ידי רועי עלוני
  • מהסימפוניות של בטהובן ותהליך העבודה המרתק מאחוריהן עליהן ירצה פרופ' רונן בורשבסקי
  • מסיפורים אישיים של מי ששינו את ההיסטוריה הרוסית שעליהם תספר חברת הכנסת לשעבר והעיתונאית נינו אבסדזה
  • מהצרפתים הגדולים בראי השנסונים עליהם ידבר ד"ר אביב אמית
  • מתערוכות המופת בארץ ובעולם הגדול אותן יציג ד"ר דורון לוריא; וממגוון סדרות והרצאות נוספות בתחומי המוזיקה, האקטואליה, ההיסטוריה, האמנות, השפה והקולנוע.

חברי המועדון ייהנו בכל יום מהרצאת בוקר המתקיימת בשעה 10:30 ואורכת כשעה וחצי. וכן, גם מהרצאות ערב ומסיורים ייחודיים הישר מאולמות המוזיאון דרך הזום. בימי שגרה, להם מייחלים כולנו, מתכננת החברה להעביר את אותן סדרות גם בצורה היברידית שתינתן הן פיזית והן וירטואלית. כך שכל חבר יוכל לבחור אם להגיע לחיפה או פשוט להישאר בבית.

מועדון התרבות של מוזיאוני חיפה - בטהובן. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

מועדון התרבות של מוזיאוני חיפה – בטהובן. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

רכישת מנוי למועדון התרבות תקפה לשנתיים ובעל המינוי יוכל לבנות לעצמו את המערכת ולהתנהל באופן עצמאי וגמיש. הרוכשים מנוי ל-10 הרצאות יקבלו 3 הרצאות במתנה. תוקף המבצע עד לסוף השנה לכן מהרו להירשם. כמו כן, חיילים, פנסיונרים ובעלי צרכים מיוחדים נהנים ממחירים מיוחדים. רכישת המנוי מתבצעת בהרשמה דרך אתר מוזיאוני חיפה או דרך הקופות.

אל תפספסו את ההזדמנות להיות חלק ממועדון יוקרתי וליהנות מתוכן מגוון ומסדרות איכותיות, מעוררות מחשבה ומסקרנות שיעניקו לכם חוויה תרבותית, מיוחדת ומהנה.

לצפייה בחוברת מועדון תרבות לחצו

לרכישת מנוי התקשרו: 04-8383554 / 04-9115965

או היכנסו לאתר

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר