ועד שכונת יד התשעה בהרצליה
ועד שכונת יד התשעה בהרצליה

פרויקט הפינוי-בינוי הענק ביד התשעה יוצא לדרך

השכונה שהוקמה בשנות ה-50 של המאה הקודמת כמעברת עולים תשנה את פניה ותהפוך לשכונה חדשה ומודרנית. לפרויקט חברו חברות בנייה ויזמות מהמובילות בישראל. ועד השכונה יקיים בקרוב מפגשים עם הדיירים, שבהם יעדכן אותם בסטטוס הפרויקט ובמהלכים השונים וייבחרו נציגויות של כל בניין

פורסם בתאריך: 21.3.21 18:49

שכונת יד התשעה (שביב) בהרצליה, שהוקמה כמחנה מעבר לעולים בשנות ה-50 של המאה הקודמת, עומדת לפני פרויקט פינוי-בינוי ענק, שבמסגרתו צפויה השכונה להיבנות מחדש. כיום בשכונה 94 בנייני רכבת ישנים, בעלי שתיים-שלוש כניסות.

לפי התוכנית, 1500 דירות קיימות יפונו וייהרסו, ובמקומן ייבנו כ-6000 דירות חדשות. בנוסף, ייבנו כ-100 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר בשטח כולל של כ-250 דונם. בנוסף, התוכנית כוללת דרכי תחבורה, שטחים ירוקים ומוסדות ציבור.

השטח הנוכחי של הדירות בשכונה הוא בין 40 ל-100 מ"ר, והמחיר הממוצע לדירה עומד על כ-1.4 מיליון שקלים. בסוף התהליך צפוי המחיר הממוצע לדירה לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים. שטח הדירות העתידיות יעמוד על 125-75 מ"ר והן יכללו מרפסות סוכה ושמש. כל בניין חדש יאכלס 25-20 אחוז תושבים ותיקים לצד דיירים חדשים שירכשו דירות בשכונה.

לקראת המהלך ההיסטורי שישנה את פני השכונה ללא היכר, נבחר ועד המייצג את דיירי השכונה בהליכים השונים מול הרשות המקומית ושאר הגופים הקשורים לפרויקט. בנוסף, הוועד שכר את שירותיו של עורך דין מומחה, המסייע לתושבים בבעיות המשפטיות שנוצרו כתוצאה מהסכמים שנחתמו עם יזמים שונים. כדי שכל ההליך יהיה שקוף ויתנהל בשיתוף עם הדיירים, פתח הוועד קבוצת ווטסאפ ייעודית, שבה הוא מעביר לדיירים עדכונים שוטפים.

מהוועד נמסר, כי בשבועות הקרובים הוא יקיים מפגשים עם דיירי השכונה, שבהם ייבחרו הנציגויות של הבניינים השונים. כמו כן, במפגשים אלה, יסביר הוועד לתושבים על הפרויקט בכללותו ויעדכן בדבר הסטטוס העכשווי שלו, עמדת ראש העיר והעירייה, עמדת התושבים ולוחות הזמנים. עוד נמסר מהוועד, כי הפרויקט יוצא לדרך, לאחר שהתקבלו כמעט כל הדרישות של הדיירים תוך שמירה על זכויותיהם.

לאחרונה, הודיע הוועד לתושבים על זהותן של חברות היזמות והבנייה שיקימו את הפרויקטים החדשים בשכונה.

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק ההתחדשות העירונית בהרצליה, יוסי קוממי, מסר, כי לאחר שלמד והכיר את הבעיות הכרוכות בקידום הליך הפינוי-בינוי בשכונת יד התשעה, הוא מברך על פניית הוועד לקדם את ההליך יחד עם העירייה וליצור הליך מסודר של תכנון וטיפול של הוועד יחד עם היזמים אל מול העירייה. "כל זאת", מסר קוממי, "תוך התייחסות לצורכי התושבים, באופן שבו אסייע לפעול בנושא לטובת התושבים".

קבוצת HIGH-GROUP

הקבוצה הוקמה בשנת 2010 ומשמשת זרוע הנדל"ן של "חי נחמיאס מגורים והשקעות". הקבוצה מתמחה בהקמת נדל"ן למגורים, מסחר ומשרדים בכל רחבי הארץ. החברה היא חברה קבלנית מבצעת בעלת סיווג ג'5, המאפשר לה יכולות ביצוע מקצועיות המשולבות יחד עם יציבות וחוסן כלכלי.

קבוצת ר.נ.י הדר

הקבוצה, שהוקמה על ידי יאיר סגל ודוד זהבי, היא בעלת ניסיון עשיר בהקמת פרויקטים משלב איתור הקרקע, תכנון הפרויקט, הקמת מערך השיווק וביצוע ברמה הגבוהה ביותר. הניסיון הרב והידע המקצועי של קברניטי הקבוצה מאפשרים לר.נ.י הדר להתחייב לעמידה בלוחות זמנים תוך הקפדה על איכות ביצוע בלתי מתפשרת עד להשלמת הפרויקט.

קבוצת יצחקי

הקבוצה, בבעלותו ובניהולו של רוני יצחקי, פועלת בתחום הנדל"ן בישראל ובחו"ל, זה כ-70 שנים. הקבוצה השלימה את הקמת פרויקט "צמרות" (הכולל כ-700 יחידות דיור ושטחי מסחר) ואת מלון Herods (הכולל כ-250 סוויטות) בהרצליה, ובימים אלה מקימה את פרויקט "צמרות גליל ים", המונה כ-700 יחידות דיור, מתוכו כבר נמסרו כבר יותר מ-200 יחידות דיור. בנוסף, מקדמת החברה מספר פרויקטים נוספים ברחבי העיר.

הכשרת היישוב בישראל בע"מ

החברה הוותיקה בישראל נמנית עם החברות המובילות בישראל בתחום הנכסים המניבים והייזום. הקבוצה מתאפיינת בניסיון עשיר, במקצועיות, באיתנות כלכלית ולא פחות מכך במעוף, במקוריות ודינמיות. סך נכסי הקבוצה מסתכם בכ-5 מיליארד שקלים, והונה העצמי מסתכם ביותר מ-1.5 מיליארד שקלים. בתחום הפיננסי, החברה מקפידה לאורך השנים לשמור על חוסן ואיתנות פיננסית ועל עמידה בהתחייבויותיה במלואן ובמועדן.

יו"ר ועד השכונה ארז אסרף וחבר הוועד אלי הרוש מסרו: "אנחנו מבקשים מכל דיירי השכונה לחתום על זיכרון דברים אך ורק עם החברות היזמיות הנזכרות לעיל. חברות אלו מגובות על ידי הוועד ובברכת ראש העיר".

למעבר לדף הפייסבוק של ועד יעד התשעה >>> 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דני

    אחלה בדיחה, הוועד יודיע לדיירים מי עושה את הפרויקט שלהם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר