הדמיה של מגדלי  גולטק כפר סבא. השקעה חכמה לטווח הארוך, שעתידה להניב רווחים יפים (הדמיה: קבוצת רפאל)
הדמיה של מגדלי  גולטק כפר סבא. השקעה חכמה לטווח הארוך, שעתידה להניב רווחים יפים (הדמיה: קבוצת רפאל)

קבוצת רפאל: צפו – פרויקט "GOLDTECH" החדש והיוקרתי בכפר סבא

תושבי כפר סבא מספרים כי בעיר הירוקה יש כבר הכל: קניונים, בתי ספר, תחבורה נוחה, פארקים רחבי ידיים ומקומות בילוי. בשנים הקרובות עתיד להצטרף לרשימה פארק עסקים חדש, כשהפרויקט הבולט בו הוא "גולדטק כפר סבא" של קבוצת רפאל. צפו בגיל רפאל, סמנכ"ל המכירות של הקבוצה, נותן הצצה לפרויקט החדש והמסקרן של קבוצת הנדל"ן הוותיקה

פורסם בתאריך: 22.11.21 11:40

כפר סבא היא אחת הערים האיכותיות באזור השרון ובארץ בפרט. העיר הירוקה, אשר החלה את דרכה כמושבה קטנה, הפכה בעשר השנים האחרונות להיות מרכז עירוני תוסס ומלא בשפע של מרכזי קניות, בתי ספר איכותיים, פארקים רחבי ידיים, בית חולים מהטובים בארץ, קאנטרי קלאב, משרדי הייטק ועוד. אין ספק כי הקרבה לתל אביב ולעורקי התחבורה המרכזיים הפכו את כפר סבא לאזור מבוקש, אבל חשוב לציין גם את ההשקעה של העירייה באוכלוסיה האיכותית אשר מונה כ-110,000 איש. עקב כך, ערך הנדל"ן להשקעה בכפר סבא עולה.

כפר סבא – העתיד כבר כאן

כפר סבא היא בעיקרה "עיר שינה", בה אין משרדים או מתחמי עבודה גדולים אך גם זה עתיד להשתנות. בנוסף לכל הטוב שהעיר מציעה, בעוד כשלוש שנים בקירוב עתיד להיפתח פארק עסקים חדש. אחד הפרויקטים המדוברים ביותר בפארק החדש הוא "גולדטק כפר סבא" של קבוצת רפאל, אשר בבעלותו של יזם הנדל"ן דוד רפאל. פרויקט "גולדטק" משתרע על פני כ-6 דונם ויוקם במיקום מרכזי- בסמוך לכביש 6 ובין שני המחלפים אייל וחורשים, וכן בסמוך לקו המטרו M1 שתחנת המוצא שלו תמוקם ליד הפרויקט. הפרויקט יכלול שני מגדלים מפוארים וקומה מסחרית. הפרויקט יעוצב בסגנון מודרני בתכנונו של האדריכל אילן פיבקו, אשר מבטיח לספק תחושה של איכות חיים ברמה הכי גבוהה שיש. בנוסף, ב"גולדטק" יהיה ניתן לרכוש משרדים בגדלים שונים (החל מ-55 מ"ר).

ולמרות כי הפרויקט יאוכלס רק בעוד כשלוש שנים, דוד רפאל, בעל מוניטין מכובד באיתור הזדמנויות עסקיות, טוען כי "הציפייה משתלמת. תחום המשרדים הוא אפיק השקעה פופולרי ומשתלם ביותר- מדובר כאן על תשואה של כמעט פי שלוש מאשר בתחום המגורים. יש לנו כמות גדולה של משקיעים ותיקים שבוטחים בנו ובהזדמנויות העסקיות שאנו מציעים להם, וכמובן עושים הכל בליווי של משרד עורכי דין ורישום בטאבו. כל מי שמבין בנדל"ן יאשר את העובדה שהזמן הכי טוב להיכנס להשקעה הוא לפני הבנייה, לפני שהמחירים עולים".

צפו: מנהל המכירות של "קבוצת רפאל" נותן הצצה לפרויקט החדש בכפר סבא:

"קבוצת רפאל" היא אחת מחברות הנדל"ן הוותיקות בארץ. היא מתמחה באיתור עסקאות נדל"ן רווחיות למשקיעים, וכן בייזום פרויקטים למסחר, משרדים ומגורים. לדוד רפאל, המנכ"ל והבעלים של חברה, יש מוניטין ארוך שנים כמומחה לאיתור הזדמנויות בתחום הנדל"ן המניב. לחברה עשרות פרויקטים בסטנדרט הגבוה ביותר.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר