"מתרגשים עם הדיירים כל פעם מחדש". הריסת הבניין בבן שפרוט 21. (צילום: שי בן סניור)
"מתרגשים עם הדיירים כל פעם מחדש". הריסת הבניין בבן שפרוט 21 (צילום: שי בן סניור)

יובל רוזיו: כל הפרטים על אירוע ההריסה המרגש בבן שפרוט 21 

הפרויקט השלישי של קבוצת רוזיו במתחם סומייל, "בן שפרוט 21" ,יוצא לדרך. קבוצת רוזיו, בהובלתו של יובל רוזיו, קיימה אירוע הריסה מרגש בנוכחות מנהלי החברה, הדיירים הנרגשים, עורכי הדין ורבים נוספים

פורסם בתאריך: 1.5.22 17:49

בשעות הצהריים של יום ראשון האחרון, קבוצת רוזיו חנכה את תחילת ביצוע הפרויקט החדש שלה במתחם סומייל – "בן שפרוט 21". זה הפרויקט השני של הקבוצה במתחם סומייל והשלישי ברובע ארבע המתפתח – אירועי ההריסה לפרויקטים "בן סרוק" ו"ויצמן פנקס" כבר נערכו ועבודות הבניה כבר בעיצומן.

מדוע מתחם סומייל נמצא "על הכוונת" של הקבוצה? ומה מייחד את הפרויקט החדש? בזמן שהדחפורים הורסים את הבניין הישן ומנהלי החברה והדיירים מתרגשים לנוכח תחילתם של חיים חדשים, ראיינו את יובל רוזיו, המנכ"ל והבעלים של הקבוצה.

מתחם סומייל: ריח של התחדשות באוויר

תל אביב היא עיר שכל הזמן מתחדשת ומשנה את פניה בעזרתם של יזמים וחברות נדל"ן שונות. כשמסתובבים בתל אביב, אי אפשר שלא להתרשם מכמות אתרי הבניה. גם לא ניתן להתעלם מהיופי הרב של בניינים שעברו תהליכי פינוי בינוי ומצליחים לשמר את האדריכלות המיוחדת של העיר ולהביא ניחוח יוקרתי וחדשני.

יחד עם זאת, שום דבר לא הכין אותנו למפגש עם מתחם סומייל, 45 דונם הממוקמים בין הצירים הראשיים: אבן גבירול, ז'בוטינסקי וארלוזורוב. נדמה כי במתחם קיימים אך ורק בניינים שנמצאים בהליך של בנייה, שימור או שיפוצים.

"מתחם סומייל הוא אחד המתחמים המעניינים ביותר בצפון הישן של תל אביב, וזו הסיבה שיש כאן הרבה בניה", סיפר לנו יובל רוזיו, אשר ייסד ויזם את קבוצת רוזיו יחד עם אחיו, יניב רוזיו. "יש כאן את כל מה שהייתם רוצים ליד הבית שלכם. פנאי, בידור, תרבות, חינוך, תחבורה, קאנטרי – הכל במרחק הליכה. אנחנו מאמינים כי אחרי סיום הבניה, מתחם סומייל יהפוך "למרכז העצבים" של הצפון הישן ".

מה הייחוד של מתחם סומייל לעומת אזורים אחרים בעיר?

יובל רוזיו: "יש הרבה ייחודיות בסומייל, אבל אני חושב שהעובדה שזה אזור שקט, פסטורלי, קהילתי ומתאים למגורי משפחות בולטת במיוחד. הוא אמנם ברובע 4, אבל הוא יושב בחלק המערבי של הרובע, כלומר הכי קרוב לאבן גבירול, חמש דקות מכיכר רבין – הכי תל אביב שאפשר."

ואכן, פרויקט "בן שפרוט 21" מצטרף לשני פרויקטים נוספים של קבוצת רוזיו באזור מתחם סומייל: פרויקט בן סרוק הסמוך, בכניסה לכיכר המדינה, וקומפלקס הבניינים היוקרתי ויצמן-פנקס.

להתרגש עם הדיירים כל פעם מחדש

האירוע עצמו היה משפחתי ואינטימי והתקיים בנוכחות כל הדיירים. הוא החל בנאום מרגש של נפתלי כהן, שמאי מקרקעין וסמנכ"ל פיתוח של קבוצת רוזיו. הטרקטור החל להרוס את הבניין, והדיירים התרגשו מאוד ולא רק הם.

"בכל אירוע הריסה אנו מצליחים להתרגש מחדש עם הדיירים. אפשר להרגיש כמה הם קשורים למבנה עצמו", סיפר לנו לנו ליאור נבון, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה.  אחד דיירים, שגדל בבן שפרוט 21, סיפר כיצד הוא ביקש מקבוצת רוזיו לשמור לו חתיכה מגדר הלבנים המיושנת הניצבת בכניסה לבניין ומסמלת עבורו את הילדות שלו. אחת עשרה דירות, הקיימות בבניין משנות ה – 50, עתידות להיהרס היום.

יובל רוזיו אמר כי: " יש הרבה אתגרים בפרויקטים של פינוי בינוי. בקבוצת רוזיו למדנו לפתור את כל הבעיות שעלולות לצוץ. אנחנו יודעים לתת מענה לכל דייר ודייר. הניסיון לימד אותנו לבוא עם כולם במשא ומתן, לשבת ולפתור הכל. אנחנו מלווים את הדיירים שלנו עד רגע קבלת המפתחות והרבה אחרי".

הבניין החדש שיוקם  בבן שפרוט 21 צפוי לכלול 25 יח"ד כאשר 11 דירות מיועדות לדיירי הבניין. כל דייר קיבל תוספת של כ-20 מ"ר לשטח הדירה הקיים, מרפסת שמש בשטח של כ- 12 מ"ר, חנייה תת קרקעית, לובי מפואר, חדר עגלות ואופניים וכן מחסנים לשימוש הדיירים. 14 יח"ד הנותרות משווקות ע"י קבוצת רוזיו וכוללות דירות  4/5 חדרים בשטחים של 90-120 מ"ר ודירת פנטהאוז ייחודית החולשת על קומה שלמה בשטח של 230 מ"ר  ו-85 מ"ר מרפסות.

מה מייחד את בן שפרוט 21 מהפרויקטים האחרים של הקבוצה, כולל אלו שנמצאים במתחם סומייל?

יובל רוזיו: "מבחינה טופוגרפית, בן שפרוט 21 עומד במיקום מאוד גבוה. בקומות הגבוהות אפשר לראות את הים. בנוסף, זה פרויקט בוטיק אמיתי, קטן ואינטימי. המבנה שאנחנו בונים בבן סרוק, לדוגמא, הוא כפול בגודלו,  ו-ויצמן פנקס גדול פי שלוש. הדירות פה גם יותר גדולות, מה שמעיד על הכיוון הכללי של תמהיל הדיירים בבניין –  חבר'ה מבוגרים שרוצים דירות גדולות ומשפחות קטנות".

יובל רוזיו  ונפתלי כהן בתמונה משותפת עם דיירי הבניין (צילום: שי בן סניור)

יובל רוזיו  ונפתלי כהן בתמונה משותפת עם דיירי הבניין (צילום: שי בן סניור)

 

 

העתיד הוורוד של קבוצת רוזיו

קבוצת רוזיו בבעלות האחים יניב ויובל רוזיו פועלת בשוק הנדל"ן למעלה מ-20 שנים בייזום פרויקטים מובילים בתחום המגורים בדגש על התחדשות עירונית, פרויקטים של תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה ובפיתוח של מתחמי פינוי-בינוי באזור תל אביב והמרכז.

קבוצת רוזיו מתמחה באיתור הזדמנויות באזורי ביקוש ובעלי פוטנציאל השבחה והובילה לאורך השנים עשרות פרויקטים יוקרתיים בתל אביב הכוללים את הפרויקטים ברחובות: פנקס ויצמן,  בן עטר 21 ת"א, מוהליבר 29 ת"א, אחד העם  110 ת"א, וולפסון מטלון ת"א, מרזוק ועזר 7-9 ת"א, חובבי ציון 5 ת"א ובן סרוק 22-24 . בנוסף, החברה מקדמת מספר רב של מתחמי פינוי בינוי באזור תל אביב והמרכז.

מה העתיד צופן לקבוצת רוזיו? האם אתם רוצים להתחיל לבנות מחוץ למרכז?

יובל רוזיו: "אנחנו לא רק רוצים. אנחנו כבר עושים. קבוצת רוזיו הולכת לכיוון של מתחמי פינוי בינוי גדולים. אנחנו בפיתוח של 15 מתחמי פינוי בינוי באזור תל אביב ורמת גן ואזורים אחרים. אנחנו מקדמים כמה וכמה מתמחים מאוד רציניים. העתיד של קבוצת רוזיו נראה ורוד".

יובל רוזיו: "בן שפרוט 21 הוא בניין בוטיק אמיתי ואינטימי" (הדמיה: איוולב מדיה)

יובל רוזיו: "בן שפרוט 21 הוא בניין בוטיק אמיתי ואינטימי" (הדמיה: איוולב מדיה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר