בועז פמסון (צילום: באדיבות בועז פמסון)
בועז פמסון (צילום: באדיבות בועז פמסון)

בועז פמסון: "הדבר העיקרי באימון אישי – הוא ללמוד להתגבר על הפחד"

בועז פמסון, המנטור העסקי והיועץ האישי, שהביא לארץ את קורס המנעולנות המקוון הראשון בעברית, ולימד מאות ישראלים כיצד להיות מנעולנים ולהגיע לעצמאות כלכלית, מספר על הדרך שלקוחותיו עושים בתהליך האימון האישי ועד ההצלחה. "האתגר שהכי חשוב להתגבר עליו זה החרדות והחששות. ברגע שמתמודדים עם הפחד ולא מוותרים לעצמך, ניתן להתגבר על הכל"

פורסם בתאריך: 21.5.23 14:33

בועז פמסון הוא ללא ספק סיפור הצלחה. הוא ממלא אולמות באופן תדיר באנשים שרוצים לשמוע מה יש לו לומר, והעצות שלו, לגבי הקמת עסקים ונכסים דיגיטליים נלקחות ללב אצל רבים ומיושמות בכל יום. פמסון, שהחל את דרכו המקצועית כבעל חנות מנעולים ומפתחות, מספר איך ומה הוביל אותו להפוך ליועץ עסקי ומאמן אישי מצליח.

פמסון מספר כי מה שגרם לו להתחיל את הצעדים במסלול החיים כמאמן אישי, הייתה העובדה, שבחנות מנעולים שבבעלותו  היו באים אנשים ללמוד ממנו מנעולנות ותוך כדי היה מדריך אותם כיצד להקים ולנהל עסק מצליח. "מה שקרה זה שהיו מגיעים אליי לקוחות רבים, לאורך כל השנה והיו מבקשים לשבת איתי ולהתייעץ על העסק שלהם" אומר פמסון.

זה מה שהוביל אותך להפוך למאמן אישי?

"אנשים היו רודפים אחריי כדי שאתן להם עצות עסקיות. משפחות היו מעבירות את השם שלי ביניהן כדי שאעזור לאח, דוד, אבא ואמא וגם לסבא. הגעתי למצב שנקבעות לי מאות פגישות בשנה שלא אני יזמתי" מספר פמסון.  "הבנתי שיש לי ידע שאנשים רוצים, אבל יותר מזה הם צריכים. לכן התחלתי לכנס אירועים של מאות אנשים בבת אחת, על מנת לתת להם הרצאה של כמה שעות שבה ילמדו את הכלים כיצד להרים עסק מוצלח. למעשה, הלקוחות הם שהפכו אותי ליועץ עסקי בגלל הדרישה שלהם".

"סיפור הצלחה לא צפוי"

בועז פמסון לא נולד עם כפית של כסף בפה, וחייו התחילו בצורה צנועה הרבה יותר. פמסון חולק איתנו את סיפורו: "  עבדתי במסעדה בתור טבח. גדלתי בשכונת מצוקה בירושלים, במה שנקרא בתי שיכון. לא היו לי מודלים טובים לחיקוי בסביבה שבה גדלתי, ולכן בתחילת חיי לא היו לי שאיפות גדולות, אלא בעיקר לא ליפול לסמים, לא לנשור מבית הספר ולחסוך קצת כסף. הכל השתנה כאשר זוג מדריכי תיירים, יוסי קלמנוביץ וחיים רוקמן פתחו במבשרת חנות אופניים עם מכונה לשכפול מפתחות, והציעו לי לבוא לעבוד איתם. שם התחיל סיפור האהבה שלי עם המנעולנות". פמסון מספר בהתרגשות.

ומאז, מה קרה?

"עברתי כברת דרך ארוכה מאז, לימדתי את עצמי בדרך לא דרך את רזי מקצוע המנעולנות והפכתי לאחד המומחים הגדולים בתחום. יש לי אפילו מספר פטנטים על שמי בתחום המנעולים שהכניסו לי מיליונים. בגלל שלא היו לי מודלים  לחיקוי ומורים טובים הבנתי שאני צריך להיות המורה של עצמי. אחרי שאני הצלחתי, הבנתי שלא כולם יצליחו לעשות את הדרך הזאת, כמו שאני עשיתי, ואני זה שצריך להיות מנטור, שיעזור לאנשים להצליח. ככה התחלתי לתת עצות עסקיות לאנשים", אומר בועז פמסון.

"התוצאות מדברות בעד עצמן"

מה מייחד אותך בעצם כמאמן אישי, לעומת מאמנים אישיים אחרים?

 "אני אמיתי. לא לבשתי סתם חליפה יקרה ואוזנייה באוזן והלכתי להרצות. אני בא מהשטח, חוויתי כישלונות בעסקים מהם יצאתי מחוזק וחכם יותר. אני הצלחתי בסוף, אבל אם לא נכשלים – אז לא לומדים. אני מציע בעצם ללקוחות להשתמש בכשלונות שלי, שמהם למדתי וללמוד מהם גם. אנשים לא רוצים לקחת עצות מאדם שלא עשה כלום ולא באמת הצליח בעסקים. אני עשיתי והצלחתי – ולכן אני יודע מה באמת קורה בשטח החם, ולא רק באולמות עם המזגן על 16 מעלות קור".

בועז פמסון (צילום: באדיבות בועז פמסון)

בועז פמסון (צילום: באדיבות בועז פמסון)

מה בעצם אתה עושה אחרת?

"כל לקוח שלי אני מטפל בו אישית. אין אצלי שמישהו עובד עם לקוח בשמי. אני מטפל בכל לקוח בעצמי, ואפילו מזמין אותם לבית שלי" אומר פמסון בגאווה. "אני נותן את היחס הכי אישי שיש. מטפל ובונה את העסק של הלקוחות יחד איתם ומייעץ להם בעצמי ומלווה אותם עד ההצלחה. זאת הסיבה, שעובדתית הלקוחות שלי משיגים תוצאות הרבה יותר טובות מלקוחות של מאמנים אישיים ומנטורים אחרים, בגלל שאני באמת מעורב בהצלחה שלהם".

 

 

"מפחדים רק מהפחד"

מה האתגרים הכי גדולים לדעתך שעומדים בפני ההצלחה?

"האתגר שאני רואה שהלקוחות שלי מתמודדים איתו כל הזמן והכי מעכב אותם מלהגיע להצלחה הוא להתגבר על חששות, חרדות ופחד שמשתק אותם. הפחד מלהיכשל, הפחד מהשאלה "מה יקרה אם אכשל ואכנס לחובות". כשאתה כל הזמן בחששות וחרדות ופחדים, אתה לא יכול לחשוב באמת על הצלחה ועל מה צריך לעשות כדי להשיג אותה. זה באמת קשה, גם לי היו פעם פחדים וחששות בעסקים, אבל הבנתי שאם אני לא אנצח אותם, אני בחיים לא אצליח ואתקדם לשום מקום", אומר פמסון.

(צילום: ליאור שני, באדיבות בועז פמסון)

(צילום: ליאור שני, באדיבות בועז פמסון)

אז איך מתמודדים עם הפחד?

"לרוב הפחד הוא פיננסי", מסביר בועז פמסון.לדוגמה, הלקוח משלם לליווי שלי 30 אלף ש"ח ועוד 30 אלף ש"ח על הקמת עסק שהוא נכס דיגיטלי. הוא מפחד שהוא משקיע עכשיו עשרות אלפי שקלים, ומה אם העסק נכשל? אולי לא כדאי לעשות את זה? אז העצה שלי, גם לחיים באופן כללי, היא לפזר ולחלק פחדים כאלו. אם לוקחים הלוואה על הסכום ו מחלקים את התשלום של כ-60 אלף ש"ח ל-180 תשלומים, אז פתאום אתה מבין שמדובר בכ-300 ש"ח בחודש. זה לא הרבה ומפיג את החשש של הלקוח וגורם לו להבין שהוא יכול להצליח ולעמוד בזה".

"המספרים של ההצלחה"

יש לך דוגמאות ללקוחות שאתה גאה במיוחד בהצלחה שלהם?

 פמסון מחייך ואומר "בוודאי, יש הרים של לקוחות שאני גאה בהצלחה שלהם. כל לקוח שאני הובלתי להצלחה והפכתי או גרמתי להכנסות שלו לעלות, גורם לי אושר וגאווה אדירה".

פמסון מספר על מספר דוגמאות בולטות של אנשים ועסקים אותם ליווה והזניק להצלחה. אחד מהם  של חיים אשר שפמסון העלה לו את ההכנסות מ-8000 ש"ח בחודש ל- 70-80 אלף שקלים, אותם הוא מרוויח בחמש השנים האחרונות.  דוגמה נוספת היא של דפנה מלכיאלי, שתוך שלושה חודשים בלבד, ההכנסות שלה עלו מ-15 אלף בחודש ל-87 אלף ש"ח! דוגמאות נוספת היא זו של  רון יזרעאלי, "שהקפצנו יחד את ההכנסות שלו מ-4 אלף שקלים בחודש  ל-80 אלף", מציין פמסון. "אלו הדוגמאות שאני חושב שהכי גאה בהן. אלו אנשים שבאמת השקיעו ולקחו את העצות שלי ללב והתוצאות בהתאם".

ההצלחה שלך מרשימה מאוד, איפה אתה רואה את עצמך בעתיד?

"אני רוצה שהעצות שלי יגיעו לעוד אנשים, שעוד אנשים יהפכו ללקוחות שלי על מנת שאני אוכל סוף סוף ללמד אותם איך להצליח ולצאת אל עצמאות כלכלית", אומר פמסון.  "אין דבר שאני אוהב לעשות יותר  מאשר להיות מאמן אישי. זה ממלא את הלב לראות שאני משיג הישגים מדהימים ללקוחות שלי ובאמת משפר להם את החיים.  אני בן 60 בעוד שנה, אבל מרגיש שהשיא שלי הוא עוד לפני. יש לי עוד הרבה מה לתרום לאנשים ולאנושות.

מה החלום?

"אני אגיד לכם את האמת, החלום והכוונה שלי היא להיות מאמן אישי גם בגיל 90", אומר פמסון. "אני לא רואה איך זה נמאס לי, ויש עוד הרבה אנשים שאולי לא יודעים את זה, ואולי עוד לא נולדו, אבל אני הולך להרים להם את העסק לשמיים".

(צילום: באדיבות בועז פמסון)

(צילום: באדיבות בועז פמסון)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר