שגב משה צילום אנטולי מיכאלו

"לא תודה לך קורונה": השף שגב משה סוגר את המסעדה בהרצליה פיתוח

אחרי 17 שנה של פעילות סוגר השף את מסעדת הדגל שלו בהרצליה פיתוח: "אנחנו סוגרים אותך כשאת יפה, עדכנית ומלאה בכל ערב מחדש עם רשימת מוזמנים"

פורסם בתאריך: 23.12.21 08:04

סופה של תקופה. כל מי שפקד את מסעדת 'שגבארט' של השף שגב משה בהרצליה, התאכזב לגלות כי המסעדה תיסגר בסוף החודש. השף משה (48) הודיע בתחילת השבוע קבל עם ועולם, כי לאחר 17 שנה של פעילות שוקקת וענפה, הוא סוגר לצמיתות את שערי מסעדת הדגל שלו ברחוב אריה שנקר בהרצליה פיתוח.

המסעדה הראשונה של השף המפורסם נפתחה ב-2005 מיד אחרי שנשא לאישה את הסטייליסטית סנדרה רינגלר, להם שלושה ילדים. כעת, עם סגירת 'שגבארט', ייוותרו עוד 10 מסעדות בבעלותו של השף שגב משה, ביניהן המסעדות בכפר סבא, הוד השרון, פתח תקוה ותל אביב.

 

 

בפוסט מרגש הוא כתב: "אחרי יותר ממיליון אורחים ואחרי 17 שנים של פעילות מלאה, אני מאוד מתרגש לסגור אותך ובאותה נשימה. ב-17 שנים האחרונות שלוש פעמים סגרנו את הרצליה לחודשיים ועד שלושה חודשים בשביל לשפץ לחדש לתקן … אבל הפעם אנחנו סוגרים אותך בהרצליה לצמיתות. אנחנו סוגרים אותך כשאת יפה, עדכנית ומלאה בכל ערב מחדש עם רשימת מוזמנים, אנחנו סוגרים אותך כי את קטנה מלהכיל את התקופה, אבל אהובה וגדולה מידי בשביל שלא ניתן לך מקום ראוי וגדול בהמשך. אז עם דמעות של התרגשות, אהבה והמון כבוד.. זה לא נגמר זה רק הסוף. בערב הסילבסטר יום שישי ה-31.12 זו תיהיה המשמרת האחרונה. המסעדה מלאה בערב זה וצפופה מסביב לו, מתנצל ממי שלא הספיק. תודה לך שגבארט על שנולדו לתוכך ילדיי והכי תודה לאשתי האהובה, שבמקום ירח דבש אחרי החתונה בשנת 2005 קיבלת את שגבארט. ושוב, תודה לכם אורחים יקרים על אין סוף פרגון ולא תודה לך קורונה!".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר