אלי חיו חמו ומסעדת שיפרה וג'מיל צילום פרטי

שיהיה בהצלחה: ג'מיל מתרחב ופותח מסעדת בשרים גדולה בהרצליה הילס

בעלי מפגש השרון אומר על המסעדה החדשה: "אם זה יתפוס כמו שאני חושב זה יהיה המודל ואז אולי גם תהיה התרחבות מחוץ לאזור השרון". הבן לירוי: "השקענו המון זמן ומחשבה על כל מנה"

פורסם בתאריך: 30.5.22 08:08

ג'מיל מתרחב. אלי חיו חמו (ג'מיל), בעלי מפגש השרון הוותיק והפופולרי המצטיין בעיקר באיכות השווארמה שלו, פותח מסעדה חדשה ומגיע ל"הרצליה הילס". ב-7.6 צפויה הפתיחה החגיגית, ואם לשפוט על פי ההצלחה של המסעדה הוותיקה, שקיימת מאז 1961 – יש למה לצפות. חיו חמו (60) המנהל את "מפגש השרון" ברחוב סוקולוב בהרצליה, מקים יחד עם בנו, לירוי חיו חמו, את המסעדה שתיקרא על שם הוריו של אלי, "שיפרה וג'מיל בשרים", בפרויקט "הרצליה הילס" היוקרתי, אשר נבנה בשיתוף חברת אזורים ועופר השקעות.

עבור אלי זהו שינוי משמעותי, כשבין ניהול קבוצת הכדורגל שבבעלותו הפועל הרצליה למסעדת 'מפגש השרון', הוא יתמודד כעת עם ניהול המסעדה החדשה, אך הוא מוכן לאתגר, ומספר: "זו מסעדת בשרים עם שטח של 260 מ"ר במקום אסטרטגי ואיכותי. כל החיים זה מוכנות עם הזדמנות והזדמנות עם מוכנות. הייתה לי הזדמנות והייתי מוכן מכל הבחינות. זו יכולה להיות גם סנונית ראשונה לרשת גדולה במתכונת קצת יותר רחבה. אם זה יתפוס כמו שאני חושב זה יהיה המודל ואז אולי גם תהיה התרחבות מחוץ לאזור השרון, לתל אביב ולכל הארץ".

מסעדת שיפרה וג'מיל צילום פרטי

כמה זמן חשבת על פתיחת המסעדה החדשה?
"זה תמיד היה בקנה, אבל יש פה מחויבות גדולה. זה לא לפתוח וללכת לחוף הים".

איפה תהיו יותר, במסעדה הנוכחית או החדשה?
"שואלים איפה אני נמצא, בכדורגל, בשווארמה או במסעדה החדשה. אני נמצא איפה שצריך להיות וצריכים אותי ומצליח לחלק את הזמן בין כולם, ונהנה מכל דבר שאני עושה".

היה חשש לפתוח עסק חדש של מזון אחרי הקורונה?
"די, אין קורונה יותר, גמרנו, נגמר. כשישאלו עוד 10 שנים יתייחסו לזה כמו לשפעת".

יש גם ערך סנטימנטלי בשם המסעדה. 

"המסעדה היא על שם ההורים שלי שיפרה וג'מיל, אמא שלי נפטרה לא מזמן, והשווארמה כידוע היא על שם אבא שלי, אז פה זה שניהם יחד, זה יוצר חיבור".

לירוי חיו חמו, בן ה-27, בנו של אלי, מנהל עם אביו ב-10 השנים האחרונות את מסעדת 'מפגש השרון' הוותיקה, וכאמור, ינהל איתו את המסעדה החדשה. לירוי נותן לנו הצצה לתפריט המסקרן: "זו תהיה מסעדת בשרים חדשה עם השקעה חסרת תקדים. לאפות מהטאבון, מנות ראשונות מטורפות, סלטים ללא הגבלה בפתיחת שולחן, שיפודים מיוחדים, נתחי בשר מיושנים ומובחרים, כמו כן תהיה עמדה לקחת טייק אווי. חשוב לציין, שהשקענו המון זמן ומחשבה על כל מנה ומנה, ועל הפרויקט בכלל אנחנו עובדים כבר שמונה חודשים".

שטח המסעדה בפרויקט הרצליה הילס יהיה, כאמור, 260 מ"ר, ובנוסף לרווחת הסועדים יהיה מתחם ישיבה גדול. הסכם השכירות הוא לחמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות.

 

 

דן מור, סמנכ"ל המניבים באזורים, אמר: "אנו מברכים על ההסכם עם ג'מיל ושמחים על בחירתו להתרחב ולהקים מסעדה חדשה במתחם "הרצליה הילס". אין ספק, כי המסעדה תזכה למבקרים רבים ובייחוד מתושבי הרצליה שמכירים, אוהבים ונהנים ממטבחו הייחודי של ג'מיל. עסקה זו, לצד עסקאות נוספות שכבר נחתמו במתחם היוקרתי "הרצליה הילס", מלמדות על הפוטנציאל הרב שמגלים בעלי העסקים והתושבים".

עסקה זו מצטרפת למקומות בילוי ופנאי נוספים שכבר פועלים במתחם המסחרי של הרצליה הילס, ביניהם מסעדת נונו ומימי, סושי רום, מוזס, חומוס כספי ולצידן חנויות אחרות כמו אוכל מוכן "קומפנייא", חנויות האופנה "קוביקה" ומירית רודריג (MR), הפילאטיס של גל קספרס, מכבסת "קלינרס", מספרת רמי בר, סופרמרקט "הילס מרקט", בוטיק האוכל "המזווה", אטליז דגים ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר