דני ליטני. צילום צביקה גולדשטיין
דני ליטני. צילום צביקה גולדשטיין

השבוע בעיר: דני ליטני חוגג יומולדת על הבמה ורמי קליינשטיין עושה כבוד לקונסבטוריון העירוני

פורסם בתאריך: 24.6.18 07:54

אווירה טובה: אחרי שדיווחנו לכם שבים בר החלה עונת הרחצה עם גוד וויבס,  אנחנו פה להזמין אתכם לפינוק קייצי במיוחד, HAPPY HOUR בימים ראשון עד חמישי על כל הבירות מהחבית עד 20:30 בערב. למכורים למשחקי המונדיאל כדאי להתייצב כל ערב החל מהשעה 21:00 עם הקרנות משחקים על מסך ענק ובריזה מהים.

הכוח המניע של הזוגיות: ההצגה "תמונות מחיי נישואין" של תיאטרון הקאמרי בשיתוף עם תיאטרון גשר, מגיעה להיכל אומניות הבמה. המחזה, בבימויו של גלעד קמחי, מגולל את סיפורם של יוהן, מרצה באוניברסיטה, שנוטש את אשתו מריאן, עורכת דין, ואת שתי בנותיהם לטובת אושר מדומה בחיקה של פאולה בת ה-23. המחזה עוקב אחר התפוררות התא המשפחתי ומתאר את הלם הפירוד. אינגמר ברגמן, שכתב את המחזה, מתאר את הכוחות המניעים את חיי הזוג ואת הלחצים המופעלים על הנפשות הפועלות. המחזה מורכב משש תמונות המשלימות את הפאזל המסובך שנקרא זוגיות. המעברים בין התמונות נעשים באמצעות שישה ניצבים שמפרקים ומרכיבים את התפאורה שיצר ערן עצמון, מפשיטים ומלבישים את השחקנים, והכל לעיני הקהל. במחזה משתתפים השחקנים: איתי טיראן ואפרת בן צור והרקדנים אוריין אורן, אבי גלוזמן, גיל שינקין, איתי לאור, גל אביצור ועידו מרקוביץ'. ההצגה תוצג ביום שני (25.6), בשעה 20:30, יום שלישי (26.6) בשעה 20:30, בהיכל לאומנויות הבמה הרצליה.

עבודה היא חיינו: יריד התעסוקה הגדול לגילאי 40 ומעלה מגיע להרצליה ובו ישתתפו כ-40 מעסיקים וארגונים ממגוון תחומים מקצועיים, הרצאות בנושאי תעסוקה, יזמו עסקית  ופנסיה שיציגו כ-500 משרות. היריד יתקיים ביום שני (25.6) בין השעות 12:00-18:00 במרכז פסג"ה רחוב דוד שמעוני 25.

מתנות קטנות: תזמורת הנוער הייצוגית של הקונסרבטוריון העירוני בניצוחו של מני מטלון, מארחת את היוצר והזמר רמי קלינשטיין בליווי 70 נגנים וזמרים על בימה אחת. בהשתתפות: המקהלה הייצוגית לי-רון בניצוחה של רונית שפירא. יום שני בשעה 20:00 בפארק הרצליה.

רמי קליינשטיין

רמי קליינשטיין

יומולדת על הבמה: לכבוד יום הולדתו ה-75 יארח הזמר והפרפורמר דני ליטני את הזמרת דפנה ארמוני בזאפה הרצליה. ליטני חוגג את יום הולדתו ה-75 בשלושה מופעים חגיגיים בזאפה עם אורחים מיוחדים. לאורך השנים הלחין ליטני טקסטים שלו ושל אחרים, שירים שהפכו לנכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית ושאותם הוא שר בהופעותיו. ביניהם ניתן למצוא את "משבר אמון", "ציפ ציפ מעל הרציף", "ולא היה בננו אלא זוהר", "ימות משיח" ואחרים. במשך השנים הופיע ליטני על במות התיאטרון בהצגות כמו:"איש חסיד היה", "עולמו של ז'אק ברל", "הבזאר הגדול". חבר ליהונתן גפן למופע סאטירי "זה הכל בינתיים" וגם "מכתבים למערכת", וכן העלה עם יהודית רביץ מופע משותף "בראש אחד". פרסומה הגדול של דפנה ארמוני היה בשנת 1979, כשנבחרה להופיע עם אריק איינשטיין ושלום חנוך וביצעה את שירו של חנוך "עד מחר". באותה השנה לוהקה לשחק בסרט ההמשך לאסקימו לימון "יוצאים קבוע". ב-1986 הוציאה ארמוני את אלבום הבכורה שלה "דפנה ארמוני" כאשר רוב השירים בו נכתבו והולחנו על ידי שלום חנוך, שהיה גם בן זוגה, וכולם עובדו על ידו ועל ידי משה לוי. כמה מתוכם הפכו ללהיטים מוכרים ובהם "אוהבת אותך, עוזבת אותך", "היא תיקח אותך", "למה דווקא איתך" ו"יום פראי". ב-1992 הוציאה ארמוני את אלבומה השני "אשה אחת פחות", בהפקה משותפת עם יוסי פיין. ארמוני כתבה והלחינה את רוב השירים. הופעתו של דני ליטני תתקיים ביום חמישי (28.6) בשעה 22:00 בזאפה הרצליה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


סוגרים שבוע: מחפשים דרך מגניבה לקבל את יום חמישי? תעשו גיחה לדרינק פוינט, שם מתכננים לכם מסיבה שווה ורועשת במיוחד, עם דיג’יי חן דקל על עמדת המוזיקה, אנשים יפים ואווירה מדהימה. מעדיפים לצאת לרקד ביום שישי? תתכוננו לערב חשמל עם די ג’י עוז דקל שיביא את הערב לשיא. מתחילים בשעה 22:00. הכניסה חינם כל הלילה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר