צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

תופעה: עורבים תוקפים ברחבי רעננה

מספר תושבי העיר מספרים כי לאחרונה קיימת תופעה ברחבי רעננה של עורבים שתוקפים בני אדם. "אני ממש מפחדת לצאת שוב מהבית", מספרת אחת מהם

פורסם בתאריך: 29.4.18 09:00

הסרט "ציפורים" מבית היוצר של היצ'קוק מתעורר לחיים ברעננה, בשל להקת עורבים המטרידה את העוברים והשבים ברחוב קצין, הסמוך לשדה פתוח. תושבת העיר, עידית דויטש, עברה חוויה מפחידה כאשר להקת עורבים הקיפה אותה כשטיילה עם הכלב שלה ברחוב. "להקת עורבים החלה לפתוח בצרחות תוך כדי שהם צונחים לכיווני ולכיוון הכלב שלי", היא מספרת, "זה היה ממש מפחיד כי פתאום העורבים הופכים לאלימים בלי שום התראה. בעבר יצא לי לראות שכן מבוגר שלי שטייל ברחוב עם הכלב שלו וכאשר עורבים הקיפו אותם,הכלב ממש נכנס לבהלה, משך את השכן והוא נפל. כשאתה נקלע למצב הזה אתה ממש מרגיש כמו בסרט של היצ'קוק. עשרות עורבים מגיעים בנגלות, יורדים ממש קרוב לאדמה וצווחים בצרחות אימים. אחרי המקרה עם הכלב שלי אני ממש פוחדת לצאת החוצה שוב".

זו פעם ראשונה שעורבים תוקפים בני אדם ברחוב שלכם?

"תמיד יש פה עורבים אבל כנראה שיש תקופות שהם הופכים להיות יותר אלימים. זה משהו שקרה גם בשנה שעברה בתקופת האביב. תמיד יש עורבים ליד הבית שלנו כי אנחנו גרים ליד השדות אבל כמות כזו גדולה וכאלו צרחות לא ראיתי אף פעם".

סיפורה של עידית נשמע מוכר גם לתושבים נוספים בעיר כמו למשל מ' שמספרת על להקות עורבים ברחוב מכבי. "יש שם ממש קבוצה גדולה שעושה הרבה רעש וזה ממש מפחיד", היא מספרת, "אני אפילו מפחדת לצאת לחלון או להסתכל עליהם מהחלון כי עורבים תוקפים וזה מסוכן".

"גם לי קרה משהו דומה", מספרת תושבת נוספת, "גוזלים של עורבים נפלו ליד עץ והעורבים הבוגרים לא זזו ממנו עד שהוא הצליח לזוז. הם היו סביבו כל הזמן, האכילו אותו ושמרו עליו שאף אחד לא יתקרב. כל פעם שמישהו התקרב הם צווחו וכמעט תקפו את גור הכלבים שלנו. זה ממש מרגיש כמו סרט טבע ליד הבית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר