המזרקות בנווה זמר. צילום פרטי

משרד השיכון: הסיכוי הנמוך ביותר לזכות בתוכנית המחיר למשתכן הוא ברעננה

לפי נתונים שפרסם משרד השיכון, להגרלה שנפתחה בתחילת החודש והסתיימה לפני כיומיים נרשמו 4,128 משקי בית, וביניהם יוגרלו 122 דירות, משמע שעל כל דירה, נרשמו 34 משקי בית

פורסם בתאריך: 16.7.18 12:06

במוצאי שבת האחרון נסגרה ההרשמה להגרלה החמישית של תוכנית המחיר למשתכן, שנפתחה בתחילת חודש יולי, וכללה הגרלה של 4,268 דירות ברחבי הארץ. לפי נתונים של משרד השיכון, ברעננה, אחת מ-16 ערים ויישובים בהם הוגרלו דירות, הסיכוי לזכות בדירה הוא 1 ל-34, הנמוך ביותר מבין כל המקומות שהשתתפו.

להגרלה ברעננה נרשמו בסך הכול  4,128 משקי בית, וביניהם יוגרלו 122 דירות, משמע שעל כל דירה, נרשמו 34 משקי בית. לשם השוואה, באור יהודה, היישוב השני המבוקש ביותר בהגרלה, נרשמו פי 20 משקי בבית ממספר הדירות שהוצע במכרז, כלומר הסיכוי לזכות בדירה באור יהודה היה גדול כמעט פי 2 מברעננה. למרות זאת, 122 דירות היא הכמות הגבוהה ביותר בהגרלת מחיר למשתכן ברעננה שהתקיימו עד היום.

מבין כל הערים שהשתתפו בהגרלה, רעננה עומדת במקום השלישי מבחינת מספר משקי הבית שנרשמו אליה. מספר משקי הבית שנרשמו ברעננה מהווה כמעט רבע מסך משקי הבית שנרשמו בהגרלה בכל הערים (4,128 מתוך 17,150), אך מספר הדירות שהוגרלו ברעננה מהווה פחות מ-3% מסך הדירות שהוגרלו.

לתושבי רעננה שהשתתפו בהגרלה ניתנו תנאים מקלים של בני המקום. כ-390 משקי בית תושבי המקום נרשמו וביניהם הוגרלו בלעדית 24 דירות, משמע תושבי רעננה שנרשמו עמדו על סיכוי של 1 ל-16 לזכות בדירה. למרות זאת, גם בהגרלת דירות לבני המקום רעננה הסתמנה בתור העיר שהכי קשה לזכות בה בתוכנית המחיר למשתכן. במקום השני זכתה רמת גן, כשלבני המקום היה סיכוי של 1 ל-11 לזכות בדירה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר