בתמונה: פרופסור עמירם כץ עם ראש צוות הבודקים, אנריקו בלדנטוני. צילום: דוברות בית לוינשטיין
בתמונה: פרופסור עמירם כץ עם ראש צוות הבודקים, אנריקו בלדנטוני. צילום: דוברות בית לוינשטיין

"מדובר בבית חולים נדיר": בית לוינשטיין עבר בהצטיינות את מבדק התקן הבינלאומי

לאחר הכנות ארוכות עבר בית החולים מבדק שבוצע בידי חברה אמריקאית שמטרתו להעריך את איכות ובטיחות הטיפול. בסיומו ניתנת הכרה פומבית לכך שבית החולים עומד בסטנדרטים בינלאומיים

פורסם בתאריך: 25.7.18 09:19

בית החולים לוינשטיין, עבר בהצלחה רבה את מבדק  ה – (Joint Commission International) לקבלת תו תקן בינלאומי. צוות הבודקים ציין בסיום המבדק כי נצפו תהליכים שמניעים את בית החולים קדימה. "בית החולים נמצא בעיצומם של שיפוצים מורכבים ועדיין שומר על הבטיחות והאיכות בטיפול. אנו רוצים להודות לצוותים השונים על ההיענות ושיתוף הפעולה לאורך המבדק. מדובר בבית חולים נדיר", ציינו הבודקים.

מנהל בית החולים לוינשטיין, פרופ' עמירם כ"ץ, כתב לעובדי בית החולים לוינשטיין: "תודה מעומק הלב על מאמץ ארוך שנים לשיפור מתמיד של האיכות והבטיחות בבית החולים. המאמץ הזה הביא להצלחתנו המרשימה במבדק בו לא נמצא אפילו תקן אחד בו לא עמדנו. האקרדיטציה תורמת מאוד לשיפור איכות העבודה שלנו ואני בטוח שתהיה לכך השפעה רבה על עבודתנו גם בהמשך".

 

 

 

 

תהליך האקרדיטציה הינו תהליך בחינה חיצוני, בו מחויבים בתי החולים הכלליים, על פי הנחיית משרד הבריאות. הוא נעשה בידי חברה אמריקאית שבודקת אלפי פריטים ומטרתו להעריך את איכות ובטיחות הטיפול ובסיומו ניתנת הכרה פומבית לכך שבית החולים עומד בסטנדרטים בינלאומיים של איכות ובטיחות. ההכנות לקראת המבדק נמשכו זמן רב וכללו את כל צוות בית החולים, מההנהלה, מנהלי מחלקות ורופאים מומחים בתחומים השונים של רפואת השיקום ועד לאחרון העובדים. בין התחומים בהם נבדק בית החולים: ניהול, מנהיגות ואסטרטגיה, יעדי בטיחות המטופל, מדידת איכות הטיפול השיקומי וטיפולים רפואיים אחרים, ניהול הטיפול התרופתי,  מניעה ובקרת זיהומים, השכלה וכישורי העובדים, ניהול מתקני בית החולים ובטיחותם והדרכת המטופל ומשפחתו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר