די ג'יי שארפ ונועה גולן. צילום ג'ודי קררה
די ג'יי שארפ ונועה גולן. צילום ג'ודי קררה

נועה גולן עולה לארץ בעקבות האהבה ל-די ג'יי שארפ

אהבה מעבר לים: הקשר המקסים בין נועה גולן, לדי ג'יי שארפ, בנו של שחקן הכדורסל דריק שארפ, שהתחיל מפלירטוט באינסטגרם והוביל לעלייה לישראל

פורסם בתאריך: 4.2.19 09:41

נועה גולן, ילידת קנדה בת 23, ו-די ג'יי שארפ הישראלי בן ה-22, בנו של שחקן מכבי תל אביב בעבר דריק שארפ, הכירו דרך חשבון האינסטגרם של הראפר האמריקאי "50 סנט" לפני כחצי שנה. מה שהתחיל כפלירטוט בין השניים, התגלגל למערכת יחסים אמיתית שבסופה, נועה צפויה לעשות עלייה לישראל בקיץ הקרוב. והזווית הרעננית? נועה היא אחייניתו של יוסי גולן, דמות מוכרת בעיר ואחד ממנהלי הפורומים הפופולריים ביותר – "פורום תושבים ברעננה".

"אח שלי עזב לקנדה לפני כשלושים שנה", מספר יוסי, "בקנדה, הוא ואשתו הביאו לעולם שלושה ילדים, וביניהם נועה. הקשר בינה לבין די ג'יי הוא מאוד מפתיע ומאוד נדיר. מה ההסתברות? היא בקנדה והוא בישראל, והם הכירו דרך האינטרנט בכלל. אתה מכיר את זה שההורים מחפשים תמיד למצוא חתן יהודי? אז הנה, הצליח להם. מצאו חתן בצד השני של העולם, בישראל. יש ביניהם ניצוץ מאוד חזק של אהבה".

יוסי גולן. צילום פרטי

"יש ביניהם ניצוץ מאוד חזק של אהבה". הדוד, יוסי גולן. צילום פרטי

הרומן בין היהודיה הקנדית הצעירה ובין שחקן הכדורסל המבטיח של הפועל גליל עליון התחיל דרך אפליקציית "אינסטגרם". די ג'יי נכנס לחשבון של "50 סנט", הביט בתמונות וראה את שמה של נועה מתנוסס באחת התגובות. בגלל השם הישראלי, פנה אליה. השניים התחילו לדבר, ובדיוק אז, נועה הייתה מיועדת להגיע לישראל שבוע לאחר מכן במסגרת פרויקט "תגלית". השניים נפגשו, ומאז הם ביחד.

"די ג'יי ראה את השם שלי ועשה לי לייק לתמונות באינסטגרם", סיפרה נועה לצומת השרון, "נכנסתי לעמוד שלו ועשיתי לו לייק לאיזו תמונה, ואז הוא כבר פנה אליי. לא ידעתי מי הוא בהתחלה, לא ידעתי שהוא הבן של. כשהגעתי לארץ במסגרת "תגלית", הארכתי את הטיול כי רציתי להיות עם המשפחה המורחבת שלי. אני ודי ג'יי דיברנו במהלך הזמן שהייתי בארץ, אבל לא כל כך נתתי לו תשומת לב. לילה אחד יצאתי עם חברות שלי. הוא ראה את זה באינסטגרם, ואז הוא שלח לי הודעה "איפה את, אני רוצה לפגוש אותך". קבענו, והוא בא לפגוש אותי והיה קליק מטורף, ובילינו כל יום בזמן שהייתי בארץ עד שטסתי חזרה לקנדה".

נועה גולן ודי ג'יי שארפ. צילום פרטי

נועה גולן ודי ג'יי שארפ. צילום פרטי

יש לו משקל בהחלטה שלך לעשות עלייה לישראל?

"כבר אז כשהייתי ב"תגלית" בקיץ הקודם חשבתי על לעשות עלייה, ועכשיו אחרי שפגשתי את די ג'יי זה היה הפוש האחרון שהייתי צריכה. אני עושה עלייה בקיץ הקרוב. בחודש הראשון אני מתכוונת לחפש עבודה, יש לי תואר בשיווק ומנהל עסקים. אני מתכוונת לפגוש אנשים, לבלות עם המשפחה ועם די ג'יי כמובן. די ג'יי מסיים את העונה עם הפועל הגליל העליון, אז או שהוא ימשיך או שהוא יחתום עם קבוצה אחרת".

איך זה להיות בקשר עם מישהו בקצה השני של העולם?

"זה קשה, מאוד קשה. אנחנו מאוד מתגעגעים אחד לשני. אנחנו כל היום בוידאו של הווטסאפ. בהתחלה כל יום היינו מדברים לפחות שעה בוידאו. באתי לבקר באוקטובר ודצמבר פעמיים, ובדצמבר זאת הייתה היום הולדת שלו והפתעתי אותו. הוא לא ידע מזה בכלל".

למה את הכי מצפה בעלייה לישראל?

"יש הרבה מאוד דברים שאני רוצה לעשות בישראל. הייתי רוצה לפתח קריירה, להגשים את השאיפות שלי. אני מחכה מאוד להיות קרובה למשפחה שלי. יש לנו מלא שלג בקנדה, ואני אוהבת ים ושמש, ואני מחכה לזה. כל קיץ שאני באה לארץ, אני מאריכה את הכרטיס שלי אני לא רוצה לחזור לקנדה. יש לי ולדיג'יי גם הרבה חברים משותפים בישראל. אנחנו מאוד קרובים. וכמובן היתרון הברור הוא להיות קרובה לדי ג'יי. זה לא קל להיות במערכת יחסים בטווח רחוק. זה יהיה הרבה קל כשאנחנו נהיה אחד לצד השני. די ג'יי הפך לחלק מחיי, אז זה רק הגיוני שאני אהיה לצידו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר