ניב אוליאל ז"ל. צילום מתוך עמוד הפייסבוק
ניב אוליאל ז"ל. צילום מתוך עמוד הפייסבוק

הגבר שנמצא ללא רוח חיים בנווה ימין הוא ניב אוליאל, בנו של הזמר חיים אוליאל

אוליאל נמצא מת בדירתו יחד עם נטלי אלקריף. במשטרה אומרים כי אין חשד לפלילים ושנבדק החשד שהשניים מתו כתוצאה משימוש באלכוהול וסמים

פורסם בתאריך: 15.8.19 14:51

ניב אוליאל הוא הגבר שנמצא הבוקר (חמישי) ללא רוח חיים בדירתו במושב נווה ימין הסמוך לכפר סבא. אוליאל הוא בנו של הזמר חיים אוליאל מלהקת שפתיים, וזמר בעצמו. יחד עם אוליאל נמצאה בדירה גם נטלי אלקריף ללא רוח חיים.

חבריו של אוליאל ספדו לו בפייסבוק: "חרב עלי עולמי, אחי, חברי ניב אוליאל הלך לעולמו… אהוב ליבי, אחי, שותפי למוזיקה, אחד האנשים הגדולים והטובים שהכרתי בחיי. חלק ממני מת איתך היום", ספד לו חברו תמיר אדרי.

"הלב נקרע ומסרב להאמין, לא מצליח לעכל את הבשורה המרה, לצד החברות בחודש האחרון דיברנו מספר פעמים וניסינו להיפגש ולהניע שוב מהלכי עבודה, אמרתי לך שאין מצב שהכישרון הענק שלך לא יגיע לידי ביטוי ויקבל מקום בארץ, גם בתקופה הארוכה שהיית בארה"ב שמרנו על קשר רציף ושמחתי כשחזרת, תודה לך על החברות, על השירים שהוצאנו יחד, תנחומיי למשפחה המדהימה שלך, נוח על משכבך בשלום, אני כבר מתגעגע, ת. נ. צ. ב. ה", ספד לו מייצג האמנים אלון יהודה.

אוליאל ואלקריף, בשנות ה-30 לחייהם, נמצאו ללא רוח חיים בדירה במושב נווה ימין. מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 6:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר ואישה מחוסרי הכרה בדירה ביישוב. "חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר ואישה בשנות ה-30, ללא סימני חיים וקבעו את מותם", נמסר ממד"א.

פראמדיקית מד"א ערין כבהא: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה. ראינו גבר ואישה בשנות ה-30 מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

מהמשטרה נמסר כי אין חשד לפלילים וכי נבדק החשד שהשניים מתו כתוצאה משימוש באלכוהול וסמים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר