פרויקט זרחין, צילום יחצ שופרסל

מתחרה חדש? מרכז מסחר ומשרדים בן 14 קומות יוקם סמוך לקניון רננים

הועדה המקומית לתכנון ובניה ברעננה אישרה להפקדה פרויקט ענק: שני מגדלי משרדים שבבסיסם מרכז מסחרי גדול, באזור התעשייה של רעננה

פורסם בתאריך: 29.8.19 11:05

הועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה בשבוע שעבר תכנית להפקדה, הכוללת הקמה של מרכז משרדים ומסחר בגובה 15 קומות ברחוב זרחין, באזור התעשייה של רעננה. למרות שהתכנית אושרה להפקדה ל-15 קומות, בחברה היזמיות, "שופרסל נדל"ן" וחברת "גב-ים", חלוצה ומתמחה בתחום פארקי ההיי טק והתעסוקה בישראל, מספרים כי הבניינים יתנשאו לגובה 14 קומות.

הפרויקט צפוי להכיל שני מגדלי משרדים שבבסיסם נמצא מרכז מסחרי מתקדם, וצפוי להכיל סך הכול 36,000 מ"ר שטחי תעסוקה ו-5,000 מ"ר שטחי מסחר. הועדה המקומית אף קבעה כי מתוך עשרות אלפי מ"ר בשטחי המרכז החדש, כ-750 מ"ר יופרשו לטובת מבני ציבור (או שיומרו לטובת כספי פיתוח לשטחי ציבור סמוכים למרכז). מלבד שטחים המיועדים למשרדים ומסחר, המרכז יכיל גם שש קומות של מרתפי חניה, שצפויים להכיל כ-830 מקומות חנייה חדשים.

בשופרסל נדל"ן מספרים כי הבניינים תוכננו על ידי משרד צור אדריכלים בוני ערים, כאשר בשלב התכנון ניתן משקל רב לשימוש נבון ויעיל בחלל ובסביבה: כל קומת משרדים תשתרע על פני שטח אופטימלי של 1,700 מ"ר, ובנוסף יעמדו לרשות דיירי הבניינים והמבקרים בהם אזורים ציבוריים. אם לא יהיו התנגדויות לפרויקט, שלב הביצוע של הפרויקט צפוי להתחיל בקרוב.

חברת שופרסל נדל"ן טרם פרסמה איזה רשתות ישכרו שטחים במרכז, אך בחברה מספרים כי "הבניינים צפויים לאכלס חברות גדולות, כמו גם קשת רחבה של חנויות ועסקים שונים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר