זירת האירוע. צילום: מתוך הרשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

פיגוע סמוך לקניון G בכפר סבא: אישה נדקרה, המחבל נורה (וידאו)

מצבה של הפצועה, תושבת העיר כבת 62, קל. היא פונתה לבית החולים מאיר. תושב הוד השרון שעבר בסמוך לאירוע ירה במחבל, בן 19 מטול כרם, ופצע אותו

פורסם בתאריך: 28.4.20 13:16

פיגוע בכפר סבא: אישה כבת 62, תושבת כפר סבא, נפצעה באורח קל לאחר שנדקרה על ידי מחבל, סמוך לקניון G, בעת שהמתינה בתחנת אוטובוס. המחבל, בן 19 מטול כרם, נורה על ידי תושב הוד השרון שעבר בסמוך לאירוע עם רכבו, ונפצע. האישה פונתה לטיפול בבית החולים מאיר. במשטרה בודקים כיצד הגיע המחבל לאזור והאם יש מפגע נוסף שעדיין מסתובב.

"האישה עמדה בתחנה, המחבל ניגש אליה, דקר אותה עם חפץ חד ופצע אותה. בסמוך עבר אזרח עם רכב, בולם על אי התנועה, יורד, מוציא נשק ומנטרל את המחבל בשני כדורים ופוצע אותו", מסרו במשטרה.

חובש רפואת חרום במד"א אלעזר חבאני סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אשה כבת 62 בהכרה מלאה. היא שכבה על הכביש, ביצענו בדיקה ראשונית והבחנו במספר פציעות מדממות, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול ודיווח לרופאים שימתינו לנו".

מבית החולים מאיר נמסר כי הפצועה הגיעה לבית החולים עם סימני דקירה והוכנסה לחדר הטראומה. ד"ר אורי יסלוביץ, מנהל שירות טראומה בבית החולים: "המטופלת כרגע יציבה, עברה הערכה מלאה כולל צילומים, אולטרה סאונד ו-C.T. הפגיעות בעיקר הן של גפיים ודופן החזה והגב. היא עולה כעת לחדר ניתוח לצורך תפירת החתכים. היא הגיעה לפה בהכרה מלאה עם סימנים של דימום די משמעותי בשטח. התייצבה אחרי מנת דם. מספרת, זוכרת לפרטים את האירוע, מספרת בדיוק מה היה, מצבה טוב. אנחנו בכל מקרה נאשפז אותה היום, נשגיח עליה למשך היממה הקרובה ואם הכל בסדר נשחרר אותה מחר. מצבה קל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מאין מצצת את זה? למדת להסיט מביבי המסריח כדי להרוס את בית המשפט בקרוב יבוא הזמן לנקיון יסודי של כל מי שרוצה להרוס את בית המשפט והדמוקרטיה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר