רונית, אחותה של הנדקרת בפיגוע בכפר סבא. צילום אריה אברמזון

אחותה של הנדקרת: "מה שהציל אותה זה שהיא הגיבה מהר וצעקה. תתחילו להגן על האזרחים" (וידאו)

"חייבים לייצר הרתעה כזאת שהם אפילו לא יחשבו לעשות את זה. צריך עונש מוות למחבלים", אומרת האחות רונית. בתה של הנדקרת: "אנו מודים לכל תושבי העיר ולכל תושבי ישראל על דאגתם הכנה לאמי. אנו עדיין מעכלים את שאירע"

פורסם בתאריך: 28.4.20 17:38

"אחותי היא אישה חזקה. אם היא היתה בת 20-19 היא היתה מחסלת אותו. היא נדקרה שבע פעמים ולמרבה המזל אין לה פגיעה פנימית אלא רק פגיעות חיצוניות. מה שהציל אותה זה שהיא הגיבה מהר וצעקה, וכמובן אותו בחור שירה במחבל ושאנחנו לא יודעים מיהו והיינו רוצים לפגוש אותו ולהודות לו", כך אומרת רונית, אחותה של תושבת כפר סבא שנדקרה בפיגוע הדקירה שאירע היום סמוך לקניון G בעיר.

מתי שמעת על הפיגוע?

רונית: "חצי שעה אחרי שאירע. הבת שלה התקשרה, חזרתי מקניות בסופר וישר באתי לבית החולים. התחושה היא נוראה. תחושה שאנחנו חסרי אונים. שהממשלה לא עושה מספיק כדי להגן עלי, עליך ועל כולם. חשוב לי להעביר מסר. קודם כל ראש העירייה חייב לשים ליד הקניון שוטרים שיפטרלו 24/7 ויתנו ביטחון. דבר שני – מפגע שבא לדקור צריך לחסל אותו במקום. חייבים לייצר הרתעה כזאת שהם אפילו לא יחשבו לעשות את זה. ואיך עושים את זה? עונש מוות למחבלים. למשפחה שלו צריך להרוס את הבית והייתי גם מעיפה את המשפחה שלו לעזה או לסוריה. אני רוצה למנוע את הפיגוע הבא ובשביל זה צריך לנהוג ביד קשה. תתחילו להגן על האזרחים של המדינה. אני כאזרחית כועסת. לא רק בגלל אחותי אלא על כל בנאדם שנפגע בפיגוע של טרור. אבו מאזן צריך לשלם על זה. משפחה שנפגעת צריכה לדרוש נזק. מיליון דולר על כל מי שנפגע ושני מיליון דולר על כל מי שמת. כמו שהממשלה נקטה בצעדים עם הקורונה ככה היא צריכה לעשות בטרור".

בתה של הנדקרת מסרה באמצעות דוברות העירייה: "אנו מודים לכל תושבי העיר ולכל תושבי ישראל על דאגתם הכנה לאמי. התגובות החמות הרבות ריגשו את כולנו. אנו עדיין מעכלים את שאירע ומבקשים לתת לנו כעת את הזמן להתרכז בהחלמתה של אמי".

זירת האירוע. צילום דוברות המשטרה


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אני

    אחותה צודקת! לא מרתיעים אותם וממשכים לפגוע . רק יד קשה ולסלק מכאן את המסיתים!

  2. עמי

    ביבי לא יעשה כלום כי הא מוגן בבלפור וגם ילדיו עי השבכ אבל הספרדים אוהבים אותו לא יודע למה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר