חשיפת המשטרה של רשת סחר בנשים למטרות זנות. צילום דוברות המשטרה

בדירות דיסקרטיות ברעננה: נחשפה רשת סחר בנשים וסרסרות בזנות | צפו בסרטון

שמונה אנשים נעצרו בחשד שהפעילו רשת מסועפת שעסקה בהבאת נשים לארץ לצורך עיסוק בזנות וסרסרות בזנות. בראש הרשת עמדה אישה בת כ-50

פורסם בתאריך: 1.6.20 16:33

משטרת ישראל חשפה רשת סחר בנשים למטרות זנות, שפעלה בדירות דיסקרטיות במסווה של מתן שירותי עיסוי ונוהלה על ידי אישה. בין היתר פעלה בדירות גם ברעננה, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים. בתום חקירה סמויה של היחידה המרכזית במשטרת ישראל, בשיתוף רשות המיסים והביטוח הלאומי, נעצרו אתמול (ראשון) שמונה חשודים, אשר על פי החשד, הפעילו רשת מסועפת, שעסקה בהבאת נשים לארץ לצורך עיסוק בזנות וסרסרות בזנות, על ידי העסקת נשים במתן שירותי מין בדירות דיסקרטיות בערים שצוינו, כאמור במסווה של מתן שירותי עיסוי.

בראש הרשת עמדה אישה בת 50 מרמת גן, אשר בין היתר, הובילה את מסע גיוס הקורבנות ביחד עם בן זוגה לשעבר,( 51, ר״ג) שנעצר אף הוא, ניהלה את עובדי הרשת ואף הדריכה את הנשים כיצד עליהן לפעול במסגרת עבודתן. לצידה של ראש הרשת פעלו חשודים נוספים, כשלכל אחד מהם תפקיד ותחום אחריות מוגדר. מחקירתה הסמויה של המשטרה עולה כי הרשת פעלה מזה מספר שנים וכי החשודים פעלו באופן שיטתי ומתוחכם, תוך ניצול ופגיעה בקורבנות. את קורבנותיהן נהגה הרשת לגייס באמצעות פרסום מודעות באתרים בשפה הרוסית בארץ ובחו״ל ״דרושות מעסות – שכר גבוה״.

עוד עלה מהחקירה כי שירותי המין בדירות הדיסקרטיות פורסמו במסווה של שירותי עיסוי בפורטלי הסקס והעיסוי באתרי אינטרנט שונים. מדובר בחקירה משולבת, שעברה לשלב הגלוי והתקיימה בשילוב זרועות עם רשות המיסים, הביטוח הלאומי ובליווי פרקליטות מחוז ת״א. במסגרת החקירה וכחלק ממנה, ייחקרו המעורבים גם בחשד לביצוע עבירות של הלבנת הון בהיקפים המוערכים במיליוני שקלים ועבירות נוספות על פי פקודת המיסים.

כאמור אתמול (ראשון) עם המעבר לשלב החקירה הגלויה, יצאו כוחות משטרה משולבים לאיתור המעורבים ולמעצר 8 החשודים, אשר הובאו היום לבית משפט השלום בת״א לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם. כלל הקורבנות הועברו למקום בטוח, בו תוענק להם הגנה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלמונית

    לא נשארה פינה לא לרוק עליה הפשע הולך וגדל גם בהרצליה מתנהל משהו מסריח מזרונים ומזוודות עולים ויורדים לתושבים ומשא של קניות עושים כולם אין יום ןאין לילה משטרת ישראל אין כלום זה הזוי אפילו להגיד

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר