רחלי מנשיקובה ובנותיה. צילום: שרון פאיס

"אחותי ואני זקוקות לאמא". רק מיליון שקלים יצילו את חייה של רחלי

רחלי מנשיקובה בת ה-47, תושבת רעננה ואמא לשתי בנות בגילאי שנתיים ו-23, חולה בסרטן המעי הגס וזקוקה לסכום של מיליון שקלים על מנת שתוכל לטוס לארצות הברית לקבל את הטיפול היחיד שעשוי להציל את חייה | צפו בסרטון מיוחד

פורסם בתאריך: 29.12.20 09:16

רחלי מנשיקובה, בת 47, תושבת רעננה ואמא לשתי בנות בגילאי שנתיים ו-23, חולה בסרטן המעי הגס וזקוקה לסכום של מיליון שקלים על מנת שתוכל לטוס לטיפולים במרפאת סרטן ביוסטון, טקסס, בארצות הברית.

כאשר רחלי גילתה שהיא חולה, בתה הקטנה, נינה, הייתה בת תשעה חודשים בלבד. בשנה האחרונה עברה רחלי, לצד טיפולי כימותרפיה קשים ומתישים, כל טיפול אפשרי שהרפואה הקונבנציונאלית והרפואה האלטרנטיבית מציעות. אבל אין היום בישראל טיפול שיכול לרפא אותה והתקווה שלה נמצאת אלפי ק"מ מכאן.

"לפני כשנה נפלו השמיים", היא כתבה בפוסט אישי בדף הפייסבוק שלה. "כמו שרובכם יודעים, בלי הכנה או התראה מוקדמת, גילתי שיש לי סרטן המעי הגס בשלב מתקדם ובלתי ניתן להסרה בניתוח. להגיד שעולמי התהפך, זה לא מצליח לתאר אפילו בטיפה את מה שהרגשתי באותו הרגע ואת כל מה שעבר עלי ועל המשפחה שלי מאז. מהרגע הראשון המשימה המרכזית הייתה לשמור את כל הכוחות שיש לי, בשביל הבנות שלי. התינוקת שלי, נינה-הללי, תהיה בת שנתיים בעוד חודש. את רוב הזמן שלנו ביחד בשנה הזו בילינו במיטה שלי. זה הרבה פעמים שבר לי את הלב … אבל מה שנתן לי את הכוח אלו הרגעים שבהם למרות הכל הצלחתי להיות אמא, כמו שאמא צריכה להיות. הרצון הגדול ביותר שלי הוא להיות איתה בזמן שהיא מגלה את העולם הזה באופן שרק אמא יכולה לעשות. יאווה, הגדולה שלי שיוצאת לעולם הגדול, הפכה לעמוד השדרה שלנו עם מקור אהבה אין סופי. אבל גם היא צריכה אותי. מי לא צריך אמא?".

היא מציינת שמאז שהתגלתה המחלה, תפילת הבוקר היומית שלה היא הכרת תודה אינסופית ליקום שהיא זו שחולה ולא אחת מהבנות שלה. "אבל אני רוצה להמשיך להיות כאן איתן. אני רוצה להמשיך לגדל ולגדול איתן …", היא אומרת.

רחלי מנשיקובה. צילום שרון פאיס

"התברר שכימותרפיה לסוג הסרטן שיש לי לא עובדת אצל למעלה מ-50% מהאנשים ואני ביניהם", אומרת רחלי. "ניסיתי את כל הטיפולים שיש לרפואה הקונבנציונאלית בארץ להציע, ניסיתי גם טיפולים של רפואה משלימה אבל אין בארץ טיפול שירפא אותי. יש מרפאה בארצות הברית שם מטפלים בחולים בטיפולים ממוקדים בהתאמה אישית, הטיפול הזה הוא הסיכוי האמיתי היחיד שלי. אבל כדי להגיע לשם ולעבור את הטיפול הזה אני חייבת את העזרה שלכם. הסכום המוערך לטיפולים, כולל הטיסות והשהייה הנדרשת בארה"ב הוא כמיליון שקלים וזו הסיבה שיצאנו בקמפיין הזה היום. אני חייבת לטוס וחייבת את העזרה שלכם כדי שזה יקרה. העולם שלנו הוא פאזל של הרבה תמונות. ואני רוצה את הסיכוי היחיד שלי להישאר בתוך התמונה של המשפחה שלי".

הבת יאווה מוסיפה: "זו תקופה מאוד קשה, אחרי שאבחנו אותה היינו כולם בשוק טוטאלי ואז לקח זמן עד שקלטנו והבנו שהמצב כזה קשה. לאורך כל התקופה הייתי שם עבור אמא שלי ועבור אחותי הקטנה שלא רצינו שהיא תרגיש את המצב. יומיים לפני האבחון התחלתי עבודה חדשה והכל הגיע ביחד. אמא ניסתה את כל הטיפולים בארץ וסוג הסרטן שלה לא מגיב טוב לכימו. לכן התקווה האחרונה שלנו זה הטיפולים בחו"ל ואנחנו חייבים להשיג את הסכום ומקווים לגייס את הכסף כמה שיותר מהר, כי המצב של אמא שלי הולך ומתדרדר. אמא שלי מדהימה אותי כל יום, כמה כוחות יש לה בשביל להיות אמא. אחותי ואני זקוקות לאמא".

לתרומות וסיוע היכנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר