עוקץ בחנות סלולאר, צילום באדיבות המשטרה

נחשפה פרשת עוקץ קשישים בחנות סלולאר בכפר סבא | צפו בחשיפה

לפי המשטרה החשוד נהג להעתיק פרטי כרטיסי אשראי של לקוחות, ויחד עם אחרים ביצעו רכישות בעשרות אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 15.9.21 09:38

יחידת הונאה מרכז סיימה חקירת פרשת עוקץ קשישים על ידי מוכר בחנות סלולאר בכפר סבא, שפעל בתחכום ושיטתיות במטרה להונות לקוחות על ידי גניבת פרטי האשראי שלהם וביצוע רכישות בעשרות אלפי שקלים. נגד החשוד הוגשה הצהרת תובע בכוונה להגיש נגדו בקרוב כתב אישום.

בסרטון נראה החשוד כשהוא בודק פרטי כרטיס אשראי של לקוחה ושני חשודים המבצעים רכישה בעזרת הארנק הדיגיטלי כשהם מחופשים לחרדים:

היכנסו כאן לצפות בסרטון

בעקבות תלונות שהתקבלו בחברות האשראי על הכחשות עסקה מצד לקוחות רבים, נפתחה חקירה ביחידת ההונאה במחוז מרכז שממצאיה העלו כי מספר רב של קשישים נפלו קורבן למוכר בחנות סלולאר בכפר סבא שנהג להעתיק את פרטי כרטיסי האשראי של לקוחותיו, בעיקר קשישים, שהגיעו לתיקון מכשירם או לרכישת מכשיר חדש. בעזרת פרטי האשראי שהשיג ביצע החשוד בסיוע אחרים, רכישות בעשרות אלפי שקלים תוך שימוש באפליקציית "ארנק דיגיטלי" (התשלום מתבצע ע"י הצמדת המכשיר הסלולרי לקורא מיוחד) שהותקנה במכשיר הסלולרי המבצעי שברשותם.

החשוד, תושב חולון בן 35, נעצר לחקירה ומעצרו הוארך בבית המשפט עד לסיומה של החקירה והגשת הצהרת תובע כנגדו על הכוונה להגיש כתב אישום בימים הקרובים בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הונאה בכרטיס חיוב, זיוף ושימוש במסמך מזויף וקשירת קשר לביצוע פשע.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר