מירי בוהדנה, צילום אבי אוחיון, לע״מ
מירי בוהדנה, צילום אבי אוחיון, לע״מ

דרמה בארסוף: צעיר סבל מהתקף אלרגיה חריף, מי שהצילה אותו היא מירי בוהדנה

השחקנית ומנחת הטלוויזיה שהיא גם חובשת מתנדבת במד"א, הייתה בביתה במרחק עשרות מטרים מהצעיר שהיה בסכנה גדולה והגיעה במהירות, לאחר שקיבלה קריאה במוקד הכוננים של מד"א

פורסם בתאריך: 15.9.22 13:54

צעיר סבל מהתקף אלרגיה חריף לאחר שנעקץ על ידי דבורים בארסוף במועצה האיזורית חוף השרון. מי שהצילה אותו היא הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה מירי בוהדנה, חובשת מתנדבת במד"א, מתגוררת עשרות מטרים המהמקום בו נעקץ הצעיר. בוהדנה הגיעה במהירות למקום, והזריקה לצעיר אפיפן, מה שהציל אותו.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 11:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר עם התקף אלרגיה חריף (אנאפילקסיס) לאחר שנעקץ ע"י דבורים ביישוב במועצה אזורית חוף השרון. חובשת רפואת חירום במד"א, מירי בוהדנה, שגרה בסמוך והגיעה ראשונה למקום, החלה את הטיפול הרפואי שכלל שימוש במזרק אפיפן וצוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינה את הצעיר בן ה-21 לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב יציב.

עוד ציינו במד"א כי בוהדנה הייתה בביתה, כאמור במרחק של עשרות מטרים בודדים מהצעיר שנעקץ מהדבורים כשקיבלה את הדיווח ממוקד הכוננים של מד"א. הגבר שנעקץ ישב ברכב כשהוא סובל מקושי משמעותי בנשימה והיא ניגשה אליו, ולאחר בדיקה רפואית מהירה שלפה את מזרק האפיפן לטיפול באלרגיה, מזרק שנמצא בערכת הכוננים של מד"א. דקות בודדות לאחר שהזריקה לו חל שיפור משמעותי במצבו והוא יצא מכלל סכנה.

המטופל, בילאל שמו, סיפר: "ישבתי ברכב אחרי שנעקצתי ע"י הדבורים ותוך שניות הגיעה אלי חובשת מד"א שהזריקה לי את התרופה. אחרי שמצבי השתפר נרגעתי וזיהיתי שמי שמטפלת בי היא מירי בוהדנה ואני מודה לה מאוד שהצילה לי את החיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר