בית המשפט, אילוסטרציה serggn depositphotos.com
בית המשפט, אילוסטרציה serggn depositphotos.com

קיפחו אתכם? שלוחה של הבית דין האזורי לעבודה נחנכה בכפר סבא

בשלב הראשון יישמעו בשלוחה דיונים מסוג ערעורים על ועדות רפואיות ותיקי קדם משפט בתיקי ביטוח לאומי. השלוחה נפתחה בבית משפט השלום

פורסם בתאריך: 30.11.22 08:43

חדש בכפר סבא: שלוחה של הבית דין האזורי לעבודה נחנכה בעיר. ביום ראשון השבוע התקיים טקס חנוכת השלוחה החדשה של בית הדין האזורי לעבודה בכפר סבא, בנוכחות ראש העירייה רפי סער, נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות, נשיאת בית הדין הארצי לעבודה השופטת ורדה וירא ליבנה, נשיאת בית הדין האזורי לעבודה השופטת הדס יהלום, וראש לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי.
השלוחה הכפר סבאית של בית הדין האזורי לעבודה שפתחה הנהלת בתי המשפט, נפתחה במטרה להנגיש את בית הדין לתושבי כל אזור השרון, להקל על הציבור בקבלת שירות ולייעל את התהליכים המשפטיים.
השלוחה בכפר סבא נפתחה בבית משפט השלום שבעיר, כאשר בשלב הראשון יישמעו בשלוחה דיונים מסוג ערעורים על ועדות רפואיות ותיקי קדם משפט בתיקי ביטוח לאומי.

 

רפי סער אמר: "מדובר במהלך חשוב ואני מברך על פתיחת שלוחת בית הדין בכפר סבא. מתן השירותים באזור יקל על התושבים ועל עורכי הדין המייצגים אותם והיא עוד נדבך במגוון השירותים שכפר סבא מעניקה לתושביה ולתושבי האזור כולו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר