צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום
צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום

איפה בהרצליה אפשר למצוא חיסוני שפעת? תמונת מצב עדכנית

הבהלה לחיסונים נגד שפעת הותירה תושבים רבים ללא מענה. היום התחדש המלאי. בדקנו מול קופות החולים בהרצליה מה המצב במרפאות

פורסם בתאריך: 31.12.19 14:33

בהלת התחלואה בשפעת ומותם של כמה ישראלים מהמחלה גרמה לרבים לרוץ להתחסן בקופות החולים ולמחסור בחיסונים. היום צפוי משרד הבריאות להעביר במרוכז מלאי של כ־50 אלף חיסונים לקופות החולים, בנוסף למלאי שהזמינו בעצמן. אז מה המצב בהרצליה? בדקנו מול קופות החולים בעיר.

מקופת חולים מכבי נמסר כי עד כה התחסנו בהרצליה כ-8,800 איש המהווים כ-29 אחוז מכלל חברי מכבי בעיר. מתוך המתחסנים כ-31 אחוז מבוגרים מעל גיל 65 ו-9 אחוזים ילדים עד גיל 5. הבוקר חולק ברחבי הארץ מלאי של כ-10,000 חיסונים שצפוי להסתיים עד סוף היום. מכבי הזמינה מלאי נוסף מחו"ל של 30,000 חיסונים שצפוי להגיע לסניפים ברחבי הארץ במחצית השנייה של ינואר.

מקופת חולים כללית נמסר כי מספר המתחסנים בערי השרון עומד על 41,490, מהם 10,495 בהרצליה. "היום יעברו לכללית 30,000 חיסונים ממשרד הבריאות שיופצו למרפאות ברחבי הארץ. במקביל אנו עושים מאמצים להזמין כמות חיסונים נוספת מחו"ל", נמסר מהכללית, "שיעור ההתחסנות הגבוה בזמן קצר התאפשר בזכות צוותי כללית – אחיות, רופאים, רוקחים אנשי לוגיסטיקה ומינהל – המגויסים למתן מענה לפונים הרבים כדי לקדם את בריאות הציבור ולצמצם את היקפי התחלואה במחלה. מוקדי החיסון של כללית באזור השרון: מרפאת מוריה – רמת השרון, מרפאה יועצת בן גוריון בכפר סבא, מרכז ילד – כפר סבא הירוקה ומרפאת שועלי ברעננה. החיסונים צפויים להתקבל במוקדים בשעות הצהרים ואחר הצהרים ויש לקחת בחשבון כי זמינות החיסונים משתנה לפי קצב הפניות לכל מוקד. אנו עושים את כל המאמצים לספק את המידע העדכני ביותר לגבי זמינות המלאי. במידה ונקבל אספקה נוספת של חיסונים מחו"ל, אנו נעדכן את המטופלים בהתאם".

מקופת חולים מאוחדת נמסר כי התקבלו 10,000 חיסונים ופוזרו בין 20 המוקדים שהקופה מפעילה מאז תחילת עונת החיסונים. בהרצליה התחסנו עד כה 3,400 מהמבוטחים. למוקדים הפזורים ברחבי הארץ אפשר להגיע בכל שעות היום והם פועלים עד השעה 23:00. המוקד הסמוך להרצליה נמצא בכפר סבא. מידע על מיקום המוקדים ניתן למצוא באתר ובאפליקציה.

מקופת חולים לאומית נמסר כי בהרצליה יש כ-50 חיסונים במרפאה הראשית ברחוב הרצוג 13 וכי עד כה התחסנו נגד שפעת 905 תושבים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר