גן ילדים בהרצליה עבור ילדי עובדי מערכת הבריאות. צילום דוברות עיריית הרצליה
גן ילדים בהרצליה. לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום דוברות עיריית הרצליה

עיריית הרצליה מפעילה מהיום שלושה גנים לילדי עובדי מערכת הבריאות

ראש העירייה, משה פדלון: "אנחנו מסייעים לילדים של הצוותים הרפואיים כדי שהראש של הוריהם יהיה פנוי למלחמה ההירואית והכל כך חשובה שלהם בנגיף הקורונה"

פורסם בתאריך: 29.3.20 13:08

עיריית הרצליה נרתמה לסייע לעובדי מערכת הבריאות והורים לילדים בגן. העיריה מציעה להורים אלו פתרון – החל מהיום מפעילה העירייה שלושה גני ילדים עבור ילדי עובדי מערכת הבריאות המתגוררים בעיר בני 3 עד 6 שנים. מהעירייה נמסר כי עד כה נרשמו 13 ילדים לגנים – גן ברבור, גן צבר וגן אסיף, שיכולים לקלוט עד 8 ילדים כל אחד, כלומר 24 ילדים סך הכל מרחבי העיר. בעירייה מבהירים כי אם יהיה צורך בעוד גנים הם ייערכו לכך בהתאם. הגנים יפעלו בימי ראשון עד חמישי בין השעות 16:00-07:00 וכל אחד מהגנים ינוהל על ידי שני אנשי צוות מקצועיים מטעם העירייה שהם חלק מצוות הגן בבוקר, אלה יעבירו לילדים תוכניות פדגוגיות מותאמות. פתיחת הגנים נעשית בתיאום מלא עם כל הגורמים הרשמיים ונעשית בהירתמות של כל אגפי העירייה. שיבוץ הילדים בגנים אלה ייעשה על פי בקשות רשמיות ממשרד בריאות ומוסדות הבריאות ישירות לראש העירייה.

בעירייה הבהירו כי במהלך כל התקופה יהיה מעקב צמוד על הילדים בגנים וכן על צוותי הגנים שיעברו מדידת חום בכל בוקר על מנת לוודא כי שאין להם חום ותסמינים הקשורים לקורונה. הגנים יצוידו בסבונים, מגבות נייר, חבילות מגבוני אקונומיקה, כפפות, חומר לחיטוי ומסיכות כירורגיות לשמירה על בריאות המשתתפים. נציגי העירייה יעבירו הדרכה לצוותים לגבי הפעילויות המותרות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, והן יבוצעו תוך הקפדה על היגיינה אישית וסביבתית, אוורור המתחמים ושמירה על מרווח של שני מטרים בין האנשים.

משה פדלון. צילום עזרא לוי

ראש עיריית הרצליה, משה, פדלון אמר: "אנחנו מסייעים לילדים של הצוותים הרפואיים כדי שהראש של הוריהם יהיה פנוי למלחמה ההירואית והכל כך חשובה שלהם בנגיף הקורונה".
מ"מ וסגנית ראש העירייה והממונה על החינוך, איה פרישקולניקו אמרה: "אני גאה ושמחה שעיריית הרצליה היא בין הראשונות לפתוח גנים למען ילדי מערכת הבריאות, שרתומה כולה למאבק העיקש בקורונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחת שאיכפת

    למה לא דואגים גם לילדים בחינוך מיוחד?
    הם זקוקים לזה וצריכים את הרצף

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר