מסעדת יוסף חלום של שווארמה. צילום: מתוך הפייסבוק

המסעדה בפיתוח שבה היה חולה קורונה נסגרה לצורך חיטוי: "נחזור לפעול בימים הקרובים"

"אנו נוקטים בכל הצעדים והפעולות לטיפול במצב בהתאם להנחיות משרד הבריאות", נמסר מהמסעדה שבה היה חולה קורונה בכמה תאריכים שונים בחודש האחרון

פורסם בתאריך: 31.5.20 12:03

מסעדת "יוסף חלום של שווארמה", שבשדרות אבא אבן 18 בהרצליה פיתוח, שבה היה חולה קורונה, ככל הנראה אחד העובדים במקום, בכמה תאריכים שונים בחודש האחרון, נסגרה לצורך חיטוי המקום. כך נמסר מהמסעדה.

"עקב חשיפה לחולה קורונה ביצענו מהלך של סגירת המסעדה לצורך חיטוי וטיהור של המקום", נמסר, "אנו נוקטים בכל הצעדים והפעולות לטיפול במצב בהתאם להנחיות משרד הבריאות. חשוב לנו להדגיש כי אנו מחוייבים לשמור באופן הטוב ביותר על בריאות הציבור – בדגש על לקוחותינו ועובדינו. נחזור לפעול בימים הקרובים לאחר סיום הטיפול במקרה, ולאחר שנקיים את כל הדרישות וההנחיות של משרד הבריאות".

נזכיר כי לפי מידע שפרסם משרד הבריאות בסוף השבוע שעבר, חולה קורונה היה במסעדה בתאריכים 18,17, 19, 20, 21, 24, 25, 26, ו-27 במאי, בשעות 18:00-9:00. מי שהיה במקום בתאריך ובשעות שצויינו מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400, או במוקדי קופות החולים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר