חוף אכדיה בהרצליה. צילם עיריית הרצליה
חוף אכדיה בהרצליה. צילם עיריית הרצליה

משרד הבריאות: חולה היה במסעדה בחוף הרצליה. בתוך כך עלה בשבעה מספר התושבים שנדבקו בעיר

"לא קיבלנו שום הודעה או הנחיה ממשרד הבריאות, אבל למרות זאת ביצענו חיטוי והצוות שהיה במגע עם לקוחות באותו מועד נכנס לבידוד", אומר בעלי המסעדה. בתוך כך, עלה מספר החולים בהרצליה ל-29 ויותר מ-300 תושבים נמצאים בבידוד

פורסם בתאריך: 16.6.20 14:59

לפי מידע שפרסם היום (שלישי) משרד הבריאות, חולה קורונה היה ביום שבת, 13 ביוני, במסעדת מאקה מאקה שבחוף אכדיה, בשדרות אלי לנדאו (לשעבר רמת ים) 80. לפי הדיווח החולה היה במקום בשעות 18:30-15:00. בנוסף, דיווח המשרד על חולה שהיה במקום ביום שישי, 12 ביוני, בשעות 23:00-22:30.

"לא קיבלנו שום הודעה או הנחיה ממשרד הבריאות ונודע לנו על כך שהיה אצלנו חולה דרך אתר משרד הבריאות", אומר הבעלים של המסעדה, אורון מזרחי, "לא מדובר באיש צוות במסעדה כי בדקנו עם כל אחד מאנשי הצוות ואף אחד מהם לא התגלה כחולה או פיתח תסמינים. גם לפי השעות שבהם החולה היה במקום אפשר להסיק שמדובר באורח. אנחנו גם לא בטוחים שמדובר בלקוח שלנו מפני שהמסעדה ממוקמת ממש על קו החוף ומשרתת את כל מי שיושב על קו המים באותו מתחם. ביום שבת עברו בכל האזור כ-15 אלף איש ואין לי דרך לדעת אם הוא ישב בכסאות אצלי או בכסאות ליד, או באחד המתחמים הסמוכים או שזה בכלל מישהו שעבר בטיילת. למרות שלא קיבלנו שום הנחיה ממשרד הבריאות פעלנו על פי מה שאנחנו מכירים – כל הצוות שהיה במגע עם הלקוחות באותו מועד נכנס לבידוד ובלילה ביצענו חיטוי של המקום. כך או כך, אנחנו מקפידים מאוד על התו הסגול, כולל תפריטים חד פעמיים, מדידת חום לעובדים וכולנו עובדים עם מסכות ומנסים להתמודד עם המצב על הצד הטוב היותר".

בתוך כך, עלה בשבעה מספר הנדבקים בקורונה מקרב תושבי הרצליה לעומת אתמול, וסך כל הנדבקים בעיר עד כה עומד על 131 לעומת 124 אתמול. מספר החולים בפועל בהרצליה, נכון להיום, הוא 29 לעומת 23 אתמול ו-17 ביום חמישי שעבר. מספר המחלימים 98 לעומת 97 אתמול. עד כה נפטרו בהרצליה ארבעה חולים מקורונה. עלייה נוספת נרשמה במספר התושבים שנמצאים בבידוד – 309 היום לעומת 289 אתמול, 271 ביום ראשון ו-180 ביום חמישי שעבר.

סך כל הנדבקים בארץ עומד נכון להיום על 19,338, עלייה של 101 מאז אתמול. מספר הנפטרים בארץ עומד על 302, בדומה לאתמול.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר