גן ילדים. צילום אילוסטרציה: עזרא לוי
גן ילדים. צילום אילוסטרציה: עזרא לוי

ילד נדבק בקורונה, כל ילדי הגן והצוות יכנסו לבידוד. מתפלל חלה, בית הכנסת נסגר

בתוך כך עלה בשלושה מספר התושבים שנדבקו בעיר. מספר החולים הפעילים בעיר 33, יותר מפי שניים מאז יום רביעי שעבר. 323 תושבים נמצאים בבידוד

פורסם בתאריך: 19.6.20 05:30

כל ילדי גן הילדים העירוני אביבים, שברחוב אשר ברש בהרצליה, ואנשי הצוות, יכנסו לבידוד של 14 ימים, לאחר שרופאת המחוז ד"ר רבקה שפר הודיעה אמש לעיריית הרצליה כי ילד בגן אובחן כחולה קורונה. מהעירייה נמסר שלהורי כל הילדים והצוות נמסרו הודעות אישיות.

אתמול (חמישי) הורתה עיריית הרצליה, בהנחיית משרד הבריאות, לסגור את בית הכנסת שברחוב יואל פישמן 8 בשכונת הרצליה ב' לאחר שהתגלה שמתפלל קבוע במקום נדבק בקורונה ביום שלישי השבוע. כך מסרה העירייה. עוד נמסר שכל המתפללים הקבועים שהיו בקפסולה עם אותו מתפלל נכנסו לבידוד.

"עיריית הרצליה חוזרת ומבקשת מהציבור לשמור על הנחיות משרד הבריאות במלואן ולהקפיד על שלושה כללים בסיסיים: עטיית מסיכות, הקפדה על ריחוק של שני מטר ושמירה על הגיינה אישית", מסרה העירייה, "רק כך נמנע את התפשטות הנגיף בקרב תושבי העיר".

בתוך כך עלה ל-135 סך כל הנדבקים בקורונה בקרב תושבי הרצליה, לעומת 132 אתמול. מספר החולים בפועל בהרצליה, נכון להיום, הוא 33 לעומת 30 אתמול ויותר מפי שניים מאז יום רביעי שעבר אז היה מספר החולים בעיר 16.

מספר המחלימים 98 בדומה לאתמול. היום נרשמה ירידה במספר התושבים שנמצאים בבידוד, 323 היום לעומת 332 אתמול ו-180 לעומת יום חמישי שעבר. עד כה נפטרו בהרצליה ארבעה חולים מקורונה.

סך כל הנדבקים בארץ עומד נכון להיום על 19,894, עלייה של 111 מאז אתמול. מספר הנפטרים בארץ עומד על 303, בדומה לאתמול.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. המוכיח בשער

    הרצליה , עיר ללא רחמים
    השבוע ביקשתי עזרה ממוקד עירית הרצליהבנושא הקורונה. נענית שאין בסמכות העיריה לעזור בנדון

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר