צילום אילוסטרציה מישל גבינט
צילום אילוסטרציה מישל גבינט

גן ילדים פרטי בהרצליה נסגר: ההורים מחכים שהגננת תעבור בדיקת קורונה

בעלה של הגננת נדבק בקורונה וההורים חוששים שגם הגננת נדבקה. "לקחתי אחריות אישית והחלטתי שלא לפתוח. בעלי לא הסתובב בתוך הגן", אומרת הגננת לצומת השרון

פורסם בתאריך: 21.6.20 17:15

ביום חמישי, לקראת חצות, דווח להורי הילדים בגן ילדים פרטי בהרצליה, כי אחד מבעלי הגן נדבק בקורונה. בתחילה הגננת, שהיא גם אשתו של הבעלים חולה הקורונה, אמרה שהגן יפתח למחרת (שישי) ואז חזרה בה. גם היום (ראשון) נותר הגן סגור. לטענת ההורים הגננת אמרה שבעלה לא שהה בגן במשך שמונה ימים עד לקבלת הבשורה, אך ההורים אומרים שהם חוששים משום שהוא נוהג להביא אוכל לגן, ונמצא בקשר פיזי קרוב עם אנשי צוות.

"כשנודע לנו שבעלה של הגננת, שהוא גם אחד הבעלים של הגן, נדבק בקורונה, זה הלחיץ אותנו מאוד", אומר לצומת השרון אחד האבות, "אחרי שהגננת אמרה שהגן יהיה פתוח ביום שישי הורים התחילו להתמרמר והיא חזרה בה. הוחלט שהיא לא תפתח את הגן עד שלא יוכרז שהיא לא חולה".

מה ההורים אמרו?

"דרשנו להבין מה קורה שם. למה בכלל הגן נפתח ומה עם הבדיקות שהצוות והילדים צריכים לעבור. נאמר לנו שהבעל לא היה בגן בשמונת הימים האחרונים ושגם לפני כן לא היה לו כל כך קשר עם הילדים, אבל הוא נוהג להביא אוכל לגן וקרוב לוודאי שאשתו הגננת נמצאת איתו בקשר קרוב גם אחרי שעות הפעילות בגן. היא הגיעה מדי יום לגן ונמצאת לסירוגין בכל שלוש קבוצות הילדים וכל הילדים היו חשופים אליה בוודאות".

והיא נבדקה?

"ככל שאנחנו יודעים עד לרגע זה לא. אנחנו רוצים לדעת מתי היא תעבור בדיקה, מה הצפי לתוצאות ומה התכנון להמשך".

הגננת והבעלים של הגן אמרה לצומת השרון: "קיבלתי הנחיות ממשרד הבריאות לפיהן ניתן לפתוח את הגן, אבל לקחתי אחריות אישית והחלטתי שלא לפתוח. בעלי לא הסתובב בתוך הגן, אחרת משרד הבריאות לא היה מאשר לי לפתוח. ברמה האישית, כבר ביום שישי ביקשתי לעבור בדיקה ואני עדיין מחכה, אין לי עדיין מועד".

ומה עם אנשי צוות נוספים?

"חלק מאנשי הצוות כבר עברו בדיקות ועוד יעברו".

והילדים?

"שכל הורה יעשה כראות עיניו. אני יודעת שכמה מההורים ביקשו בדיקות לילדים ועשו להם, והם אף יצאו שליליים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר