בית ספר ברנדיס צילום לירן כוג'הינוף
בית ספר ברנדיס. צילום לירן כוג'הינוף

מורה נדבקה בקורונה, בית הספר ושלושה גני ילדים ייסגרו

מורים ותלמידים בבית הספר ברנדיס שאיתם באה המורה במגע ייכנסו לבידוד. בית הספר ושלושת הגנים שבשטחו יהיו סגורים החל ממחר ועד לסיום החקירה האפידמיולוגית

פורסם בתאריך: 24.6.20 21:45

מורה מבית הספר היסודי ברנדיס בהרצליה נדבקה בקורונה. מורים ותלמידים שאיתם באה המורה במגע ייכנסו לבידוד ובית הספר יהיה סגור החל ממחר ועד לסיום החקירה האפידמיולוגית. במתחם בית הספר פועלים גם שלושה גני ילדים – עגורים, אנפה ושחף, וגם הם יהיו סגורים החל ממחר.

במכתב ששלחה מנהלת בית הספר צפרירה מיכאל להורים נכתב שהמורה לימדה בכיתה ו'1, והתלמידים בכיתה הזו ייכנסו לבידוד עד 28 ביוני, כולל. כמו כן, לימדה המורה תלמידים בכיתות ד'1, ד'2, ג'2, ג'3, ו'2 ותלמידים בכיתות אלה ייכנסו לבידוד עד 6 ביולי, כולל.

בהודעה מטעם ראש העירייה משה פדלון נמסר: "הערב עודכנתי על ידי משרד הבריאות בדבר חשד להמצאות חולה קורונה בקרב צוות המורים בבית הספר ברנדיס. לפיכך, למען בריאות הציבור ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, הוריתי על סגירת בית הספר ושלושת גני הילדים שבשטחו. כל המורים והתלמידים עמם היה החולה במגע ייכנסו לתקופת בידוד. כמקדם ביטחון, ועל מנת למנוע את הגדלת מעגל ההדבקה, ייסגרו בית הספר והגנים ממחר ועד סיום החקירה האפידמיולוגית. כל ההורים, התלמידים והצוותים המקצועיים הנדרשים לשהות בבידוד עודכנו באופן פרטני במידע. אני חוזר ומבקש מכם – הקפידו לשמור על שלושת כללי הברזל: שמירת מרחק של 2 מטרים, עטיית מסכה ושטיפת ידיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דורון

    העירייה צריכה להכניס לבידוד גם את כל מי שגר ברדיוס של קילומטר וחצי מבית הספר ואת כל מי שהמורה הייתה איתו בקשר במאיל או בטלפון – זה וירוס מסוכן מאוד !
    תגיגו, השתגעת לגמרי???

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר