בית ספר שז"ר צילום עזרא לוי
בית ספר שז"ר צילום עזרא לוי

תלמיד בבית הספר שז"ר וילד בגן הילדים ראם נדבקו בקורונה

בכיתת ו' בבית הספר שז"ר שבה למד התלמיד שנדבק לא יתקיימו מחר לימודים. תלמידי כיתות ד'-ו' בבית הספר ילמדו מרחוק. תלמידי א'-ג' יגיעו מחר ללימודים כרגיל. גן הילדים ראם ייסגר

פורסם בתאריך: 27.6.20 21:48

תלמיד כיתה ו' בבית הספר שז"ר בהרצליה וילד בגן ראם שברחוב הפיוס בעיר נדבקו בקורונה. כך מסרה הערב (שבת) העירייה. כיתה אחת בבית הספר שז"ר תסגר, ותלמידי כיתות ד'-ו' ילמדו מרחוק. תלמידי כיתות א'-ג' ילמדו מחר כרגיל. גן הילדים ראם ייסגר.

בהודעה מטעם ראש העירייה משה פדלון נמסר: "במהלך סוף השבוע עודכנתי על ידי משרד הבריאות בדבר חשד להמצאות חולה קורונה מאומת מקרב תלמידי כיתה ו' בביה"ס שז"ר וילד מאומת בגן ראם בעיר. לפיכך, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ורופאת המחוז הודענו על סגירת כיתה אחת בבית הספר והעברת חלק מילדי כיתות ד'-ו' למתכונת למידה מרחוק. ילדי כיתות א'-ג' ילמדו מחר כרגיל. גן הילדים ראם ייסגר. כל הצוותים המקצועיים והילדים עמם היו החולים במגע, ייכנסו לתקופת בידוד, עד לסיום החקירה אפידמיוליגית של משרד הבריאות. לאור התפשטות הנגיף, אני חוזר ומבקש – הקפידו לשמור על שלושת כללי הברזל: שמירת מרחק של שני מטרים, עטיית מסכה ושטיפת ידיים. הקפידו גם להנחות את ילדיכם להקפיד על כללים אלו. שימרו על עצמכם ובריאות לכולכם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר