גן ילדים. צילום אילוסטרציה: עזרא לוי
גן ילדים. צילום אילוסטרציה: עזרא לוי

מדריך בחוג נדבק בקורונה, עשרה גני ילדים בהרצליה נסגרו. החוגים בקייטנות הגנים בוטלו

כל הילדים והצוותים בגנים שבהם היה המדריך נכנסו לבידוד. בסך הכל סגורים בהרצליה 14 גני ילדים. בתוך כך נרשמה ירידה במספר החולים בפועל מקרב תושבי הרצליה

פורסם בתאריך: 30.6.20 08:46

תשעה גני ילדים בהרצליה נסגרו הבוקר לאחר שהתברר שמדריך שמעביר חוג בגנים נדבק בקורונה. הגנים הם חיטים, דליות, ברקן, מורן, יערה, אשל, חרוב, דגנית, פרדס וצבעוני. נזכיר ששלושה גני ילדים נוספים, עגורים, אנפה ושחף, הנמצאים במתחם בית הספר ברנדיס בהרצליה, נסגרו ביום חמישי שעבר עם סגירת בית הספר לאחר שהתגלה שמורה נדבקה הנגיף. ביום שבת הודיעה העירייה על ילד מגן הילדים ראם שנדבק וגם הגן הזה נסגר. בסך הכל סגורים בהרצליה 14 גני ילדים.

"כל הילדים והצוותים המקצועיים ישהו בבידוד עד לסיום חקירה אפידמיולוגית של משרד הבריאות", מסרה עיריית הרצליה, "הודעות לגבי התאריכים שמהם והלאה נדרש בידוד נמסרו באופן פרטני לכולם".

מעיריית הרצליה נמסר עוד שראש העירייה משה פדלון הנחה את גורמי הבריאות העירוניים לפעול מול משרד הבריאות על מנת לזרז ולתת קדימות לבדיקות ילדי העיר. זאת, במטרה לתת מענה מהיר וודאי לציבור ההורים ולקבל תמונה ברורה של נתוני התחלואה, באם יהיו כאלו, בעיר. פדלון: "אני שולח איחולי בריאות לכל הילדים והמשפחות. עיריית הרצליה ערוכה לתת מענה ותמיכה למשפחות ואני מצפה ממשרד הבריאות לזרז את הליכי הבדיקות על מנת לייצר ודאות ובהירות של המצב בקרב המשפחות".

במקביל, בתיאום עם הנהגת ההורים, הורה מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא, לבטל את כל החוגים בקייטנות הגן. בן עזרא: "אנו פועלים במטרה שבגנים יהיו עם הילדים אנשים מקרב צוות העובדים הקבועים".

בתוך כך, נכון לאתמול (יום שני), סך כל הנדבקים בקורונה מקרב תושבי הרצליה היה 161, שניים פחות מאשר ביום ראשון. מספר החולים בפועל ירד ל-48 לעומת 51 ביום ראשון. מספר המחלימים בהרצליה היה אתמול 108, אחד יותר מאשר ביום ראשון. מספר התושבים שנמצאים בבידוד היה אתמול 375, לעומת 367 ביום ראשון. עד כה נפטרו בהרצליה חמישה חולים מקורונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר