צוות קורונה של מכבי בהרצליה. צילום מכבי שירותי בריאות

קופות החולים בהרצליה מסכמות: מה הגיל הממוצע של החולים בעיר וכמה ילדים נדבקו

בארבע קופות החולים בהרצליה מסכמים שישה חודשים של התמודדות עם נגיף הקורונה ומפרסמים נתוני ביניים של התחלואה. כל המספרים

פורסם בתאריך: 8.9.20 18:11

בארבע קופות החולים בהרצליה מסכמים שישה חודשים של התמודדות עם נגיף הקורונה ומפרסמים נתוני ביניים של התחלואה בערים השונות בארץ.

לפי הנתונים, עד כה בוצעו 4391 דגימות קורונה על ידי צוותי מכבי בהרצליה. הגיל הממוצע של חולי הקורונה מבוטחי הקופה תושבי העיר הוא 36. 311 מתושבי העיר חברי מכבי התגלו כחולים מאומתים, מתוכם 37 אחוז גברים, 39 אחוז נשים ו-24 אחוז ילדים. יצוין כי מספר הנדבקים בעיר עד עתה הוא כ-800, כך שמדובר ביותר משליש מהנדבקים בהרצליה. מתוך 311 חולים מאומתים, 95 אחוז טופלו בביתם על ידי מוקד מכבי לטיפול בחולי קורונה, חמישה אחוזים בלבד אושפזו לטיפול בבתי חולים.

במכבי עדכנו כי הם נערכים לתחלואת החורף ולמבצע חיסוני השפעת. בתיאום עם הרשות המקומית, חיסוני השפעת יתקיימו בחורף הקרוב במתקן נפרד בעיר במטרה למנוע התקהלות במרכזים הרפואיים ולבצע כמה שיותר חיסונים בזמן קצר ככל הניתן.

סיגל דדון-לוי, ראש מחוז השרון במכבי שירותי בריאות: "צוותי מכבי בשטח עובדים סביב השעון בחצי השנה האחרונה כדי להעניק שירות רפואי מקצועי, יעיל ולמנוע את התפשטות המגיפה. אנחנו עם הפנים קדימה, נערכים כבר לחורף הקרוב שיהיה מאתגר יותר כשהוא משלב את תחלואת השפעת והקורונה יחד. אנחנו נערכים לכל התרחישים ומקדמים כבר עכשיו מספר מהלכים בשיתוף עם הרשויות המקומיות כדי להפחית עומסים ולמנוע התקהלות ובעיקר כדי להמשיך לתת שירות רפואי איכותי ובטוח למטופלים שלנו".

בקופת חולים כללית בהרצליה מסרו כי ביצעו בהרצליה יותר מ-5,427 בדיקות קורונה במהלך חצי השנה האחרונה. 233 מהן נמצאו חיוביות. 40 אחוז מהחולים חברי הכללית הם גברים, 60 אחוז נשים ו-16 אחוז ילדים. הגיל הממוצע של חולי הקורונה הוא 43.

ד"ר רועי ורונה, מנהל חמ"ל קורונה של מחוז שרון שומרון של כללית:  "חמ"ל הקורונה המחוזי נותן מענה לכל מי שנמצא חיובי ומדי יום בשבועות אחרונים אנו מטפלים ביותר מ-150 חולים מאומתים חדשים ביום. החמ"ל מופעל על ידי צוות רב תחומי של רופאים/ת, אחים/ת וצוות אדמיניסטרטיבי. אנו זמינים 7 ימים בשבוע ועוקבים אחר מצבם של כל החולים, בדגש על אלה שמתמודדים עם המחלה בביתם. אחיות החמ"ל מבצעות שיחות יומיות לחולים ובודקות מולם מה מצבם ואת כל המדדים החשובים. נוצר קשר אישי מיוחד בין הצוות לבין החולים ואנו מתרגשים כל פעם מחדש כאשר החולים שאנו מלווים לאורך זמן, מחלימים."

מקופת חולים מאוחדת בהרצליה נמסר כי בחצי השנה האחרונה ביצע הקופה 1725 דגימות קורונה בעיר, ובנוסף בוצעו דגימות לכ-125 נחשפים לחולים במוסדות חינוך. 141 חברי מאוחדת התגלו כחולי קורונה בחודשים האחרונים, 50 אחוז מהם גברים, 50 אחוז נשים ו-21 אחוז ילדים מתחת לגיל 18. 13 אחוז מהחולים היו מבוגרים מעל גיל 65. הגיל הממוצע של חולי הקורונה בעיר מקרב חברי מאוחדת הוא 38.5 שנים.

מקופת חולים לאומית נמסר ש-48 חברי הקופה התגלו כחולי קורונה, ושהגיל הממוצע של החולים עומד על 41.4 שנים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר