מפת רמת הסיכון בשכונות השונות בהרצליה
מפת רמת הסיכון בשכונות השונות בהרצליה

באילו שכונות בהרצליה יש סכנת הידבקות גדולה יותר? היכנסו למפה האינטראקטיבית וגלו

הירידה הגדולה בתחלואה בארץ בכלל ובהרצליה בפרט מתבטאת גם במדדי הסיכון להידבקות בשכונות השונות של העיר. היכנסו למפה וקבלו את הנתונים המעודכנים על השכונה שלכם

פורסם בתאריך: 20.10.20 18:00

לפי נתונים שפרסם היום (שלישי) משרד הבריאות, סך כל הנדבקים בקורונה מקרב תושבי הרצליה, עומד על 1,761 לעומת 1,754 אתמול, יום שני. מספר החולים הפעילים עומד על 161 לעומת 190 אתמול. מספר החולים החדשים בהרצליה בשבעת הימים האחרונים עומד על 40.

כמו בשבוע שעבר, גם השבוע, מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות בקורונה של הרצליה בחלוקה לשכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. הסגר האחרון נותן את אותותיו ורמת התחלואה ברחבי הארץ יורדת בצורה משמעותית, וכך גם מספר השכונות שמצויות ברמת סיכון גבוהה. יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים לעשרת אלפים תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. "כיום המודל מחושב מדי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות", אומרת בן חיים.

מפת רמת הסיכון בשכונות השונות בהרצליה

היכנסו כאן לידיעה הקודמת בנושא

ומה המצב בהרצליה?

"בשבוע שעבר ניתן היה לזהות מספר שכונות ואזורים בעיר במדד סיכון בינוני ומעלה. כיום כל השכונות בעיר ברמת סיכון נמוכה (רמת סיכון 1 או 2 מתוך 5). הירידה המשמעותית ביותר ברמת הסיכון הייתה בנחלת עדה אשר בשבוע שעבר הייתה ברמת סיכון גבוהה מאוד (5) וכיום הינה במדד סיכון נמוכה (1). אזור הרצליה פיתוח ומרבית האזורים במרכז העיר היו ברמת סיכון נמוכה ונשארו כך גם השבוע. כן ניתן לזהות עליה קלה ברמת הסיכון בשכונת נוף ים, מרמת סיכון 1 ל-2".

וברמה העירונית?

"בהסתכל על העיר כולה, מספר החולים הפעילים קרוב למחצית המספר שהיה בשבוע שעבר. אחוז הבדיקות החיוביות בשבוע האחרון ומספר החולים הפעילים לעשרת אלפים תושבים נמוכים משמעותית מהממוצעים הארציים ומהממוצעים של המגזר הכללי".

היכנסו כאן למפה האינטראקטיבית של נתוני הקורונה ורמת הסיכון לפי שכונות בהרצליה

בהרצליה ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון נמוכה להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 הגבוהה ביותר.

רמת סיכון 1:

נווה עמל. יד התשעה. פועלים. נחלת עדה וגן רש"ל.  גבעת הסופר והרצליה ב'. נווה עובד. הרצליה הירוקה.  צמרות, גני הרצליה, שיכון דרום. הרצליה פיתוח. הרצליה החדשה. אזור תעשיה ומרינה. גליל ים ם הרצליה. המרכז הבינתחומי וסביבתו.

רמת סיכון 2:

ויצמן. הרצליה הצעירה. נווה ישראל.  נוף ים, שיכון עולים. שיכון עממי. גורדון.

טבלת רמת הסיכון בשכונות בהרצליה


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר