אווירת חג רחוב בן גוריון היום בצהריים. קרדיט_ מיטל ליאור-גוטמן
רחוב בן גוריון בהרצליה. צילום מיטל ליאור-גוטמן

הרצליה הפכה לעיר צהובה. מהן השכונות עם מספר החולים הגדול ביותר?

מספר החולים הפעילים בהרצליה עומד היום על 71, לעומת 65 אתמול ו-64 ביום שבת. בממוצע יש בעיר 5.2 חולים לכל 10,000 תושבים, לעומת 4.7 אתמול

פורסם בתאריך: 14.12.20 12:58

ציון הרמזור של הרצליה עומד נכון להיום על 4.4 והיא הפכה לעיר צהובה. מודל הרמזור של משרד הבריאות מגדיר יישובים ברחבי הארץ לפי רמת התחלואה בקורונה ביישוב, ועיר צהובה מוגדרת ככזו שקיבלה את הציון שבין 5.5-4. נציין שלפי החלטת הממשלה, המתקבלת אחת לשבוע בימי רביעי, הרצליה עדיין מוגדרת ירוקה.

מספר החולים הפעילים בהרצליה עומד היום על 71, לעומת 65 אתמול ו-64 ביום שבת. שיעור הבדיקות החיוביות בהרצליה עומד על שני אחוז מתוך סך הבדיקות, בדומה לאתמול, ובממוצע יש בעיר 5.2 חולים לכל 10,000 תושבים, לעומת 4.7 אתמול. עוד לפי הנתונים, ביחס לשבוע שעבר חלה בעיר עלייה של 97 אחוזים במספר החולים המאומתים בעיר.

עשר השכונות שבהן מספר החולים הגדול ביותר:

הרצליה הירוקה  – 19
מרכז העיר – 13
הרצליה פיתוח – 11
נווה עמל – 7
שכונת ויצמן – 4
הרצליה הצעירה – 3
הרצליה ב' – 2
גורדון – 2
גני הרצליה – 2
יד התשעה – 2

מעיריית הרצליה נמסר: "לאור העלייה במדד התחלואה עיריית הרצליה עורכת בכל יום הערכת מצב יומית, בשיתוף פרופ' יהודה אדלר המייעץ לעירייה בנושא המגיפה. העירייה עצרה את כלל הפעילויות הקהילתיות ואת הפעולות העירוניות שאינן בגדר חובה. הכיסאות והשולחנות שפוזרו לטובת התושבים נאספו גם הם במטרה למנוע התקהלויות. תוגברו מערכי האכיפה בשטח וההסברה. שיתוף הפעולה עם התושבים והנעתם לביצוע בדיקות קורונה הוא מפתח קריטי לעצירת התחלואה – העירייה מפרסמת בכל יום את רשימת המקומות בעיר ובסביבתה בהם ניתן לבצע בדיקות, ללא צורך בהפנייה וללא צורך בקביעת תור מראש".

מספר החולים הפעילים בארץ עומד היום על 17,691, 383 יותר מחצות. 383 מהם במצב קשה. מספר המונשמים הוא 100. מספר הנפטרים המצטבר עומד על 3,003.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר