איל קיציס. מתוך הסרטון

"אני יודע איפה אתם גרים": איל קיציס קורא לתושבי מערב הרצליה לשמור על ההנחיות. צפו

קיציס, בעצמו תושב מערב הרצליה, אומר בסרטון שהפיצה העירייה שהתחלואה במערב העיר גבוהה פי שלושה מאשר בשאר העיר ומביע חשש שהרצליה תהפוך לעיר אדומה

פורסם בתאריך: 23.12.20 12:21

תושב מערב הרצליה איל קיציס קורא לשכניו לשמור על הנחיות הקורונה, לעשות בדיקות קורונה ולהקפיד על בידוד, במיוחד מאלה שחוזרים מחו"ל. כך בסרטון שהפיצה לפני זמן קצר העירייה. בסרטון אומר קיציס כי התחלואה במערב העיר גבוהה פי שלושה מכל שאר העיר, ומביע חשש שבגלל מערב העיר תהפוך הרצליה לעיר אדומה.

נציין שלפי נתונים שפרסמה היום העירייה הרצליה פיתוח היא השכונה שבה מספר החולים הפעילים הגדול ביותר מקרב השכונות בעיר, בפער ניכר מהשכונות האחרות, עם 39 חולים פעילים. אתמול היו בהרצליה פיתוח 33 חולים פעילים וביום שני 31 חולים.

קיציס אומר בסרטון: "תושבי מערב הרצליה היקרים, שכנים שלי, הכל טוב. אני רוצה לדבר אתכם רגע על התחלואה כי אני לא יודע אם אתם יודעים אבל התחלואה במערב העיר גבוהה כמעט פי שלושה מכל שאר העיר. עוד רגע אנחנו נהפוך את כל הרצליה לאדומה. אז תעשו לי טובה, חוץ מכמובן הדברים הידועים – מסכה וחוג חברתי וכאלה, אם אתם חוזרים מחו"ל, ותאמינו לי ברוך השם אתם חוזרים מחו"ל, אז תהיו רציניים, תהיו אחראים קודם כל לעשות בדיקות, אם צריך בידוד אז תעשו בידוד כמו שצריך בלי לחפף. דיר בלאק אם זה מגיע לכיתה של הבן שלי. אני יודע איפה אתם גרים. העיקר הבריאות".

צפו:


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר