ד"ר ניק בלינסון צילום פרטי

הרופא המסור של המדינה הוא הרצלייני: הכירו את ד"ר ניק בלינסון

קרן דניאלי בחרה בד"ר בלינסון במסגרת הפרויקט השנתי של הקרן "פרס דניאלי לרופא/ה עם לב", על פי המלצות לקוחות ובני משפחותיהם ובחירה של ועדה מיוחדת. "מרגש שאנשים בחרו להצביע עבורי, שהם טרחו עבורי", הוא אומר

פורסם בתאריך: 22.1.21 10:02

קרן דניאלי בחרה בד"ר ניק בלינסון, רופא משפחה מקופת חולים מאוחדת בהרצליה, לרופא המסור של המדינה. זאת במסגרת הפרויקט השנתי של הקרן "פרס דניאלי לרופא/ה עם לב", פרויקט בו לקוחות ובני משפחותיהם בוחרים במלאכים שלהם בלבן. ד"ר בלינסון נולד בשנת 1968 במוסקבה. הוא למד רפואה באוניברסיטת ירושלים, והתמחה ברפואה פנימית. הוא אב לשני ילדים, אור-אל ודניאל, נשוי לעינת אחות במקצועה, ומתגורר בהרצליה. הוא החל לעבוד במאוחדת בשנת 2009 כרופא משפחה ברעננה ומנהל מוקד תרופות במחוז מרכז. כיום הוא עובד כרופא משפחה במרפאה עצמאית ומטפל במאות מבוטחי מאוחדת בהרצליה.

"כששמעתי על זכייתי זה מאוד חימם את הלב שלי", מספר ד"ר בלינסון. "לפני מספר חודשים פנו אלי מספר מטופלים ואמרו לי שהם הצביעו עבורי, בהתחלה לא הבנתי למה כי לא ממש הכרתי את הקרן. כעבור כחודש וחצי קיבלתי טלפון מהקרן על כך שזכיתי וזה היה מאוד נחמד. מרגש שאנשים בחרו להצביע עבורי, שהם טרחו עבורי וזה נעים לדעת שאנשים אוהבים ומעריכים אותך". הוא מבקש להדגיש: "הייחוד של המרפאה שלי זה שאני עובד יחד עם אשתי עינת והמעטפת שאנחנו נותנים למטופלים שלנו היא גדולה ואנחנו רואים פירות".

על תקופת הקורונה הוא אומר: "התקופה הזו היא מאוד מאתגרת אצלנו, כמו אצל כולם. אם בעבר כאשר מטופל היה מגיע למרפאה ומספר שהוא לא מרגיש כל כך טוב, היינו אומרים שזה שום דבר וזה וירוס, אז עכשיו חושבים ישר על וירוס הקורונה ולכן פועלים בהתאם. אנחנו מקפידים מאוד במרפאה, יש לנו חדר המתנה גדול ודואגים לשמור על כל הכללים".
המטופלים והקולגות שלו מספרים שד"ר בלינסון פועל מתוך אכפתיות, מקצועיות וראיה רחבה לשיפור מערך הטיפול במבוטחיו מכל היבטיו. החל מאיתור הבעיה בשטח כרופא משפחה מול המטופל ועד הצעת פתרונות להתייעלות בתהליכים, דיגיטציה בתרופות, שיפור בקודי התחייבויות משולחן הרופא, התאמת קודי מעבדה וכו'.

ד"ר לוי מיכאל, רופא משפחה ברעננה אשר עבד שנים רבות לצידו של ד"ר בלינסון, מספר: "ד"ר בלינסון הינו רופא איכותי, רופא אכפתי, מקצועי מאוד, חד אבחנה ומהיר מחשבה. שנים הוא מהווה עבורי גורם מקצועי להתייעצות בכל שאלה, כלל הרופאים במחוז ובמטה מתייעצים, שואלים ואף מקבלים פתרונות במהירות הבזק לכל סוגיה באשר היא מתוך מקצועיות ראויה להערכה".

דורית גולדמן, מנהלת מחוז מרכז בקופת חולים מאוחדת, בירכה את ד"ר בלינסון: "ד"ר בלינסון מטפל במבוטחי מאוחדת במסירות שאין כמותה גם עד השעות המאוחרות של הלילה כאשר כל מטרתו לסייע ללקוח מתוך אכפתיות וראיה רחבה כרופא, מנהל והכרות עם תחום התרופות והרוקחות. ד"ר בלינסון נמנה על שדירת רופאים ומנהלים רפואיים איכותיים ומקצועיים במאוחדת, אשר מובילים רפואה מן המעלה הראשונה במדינה. יישר כוח וכן ירבו רופאים כמותו".

ואחת המטופלות שלו הוסיפה: "הוא רופא נדיר, אכפתי, קשוב, מקצועי ופותר כל בעיה, בעל אבחנה מעולה ותמיד זמין למבוטחיו, רופא משכמו ומעלה".
# # # 

פרס דניאלי לרפואה עם לב מוענק זו השנה החמישית לרופאים שהציבור המליץ עליהם כמסורים במיוחד לחולים שלהם. את הזוכים בפרס דניאלי בחרה וועדת הפרס המורכבת מאישי רפואה ומשק בכירים שתחום החסד קרוב לליבם, לאחר שעברה על אלפי המלצות. את הפרס יזם מוטי זוננפלד, אביה של דניאלי זוננפלד ז"ל, מתנדבת צעירה במחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר, שנהרגה לפני למעלה מחמש שנים בתאונת דרכים, בעת ששבה מעוד יום התנדבות במחלקה והיא בת 20 בלבד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יורם

    כול הכבוד…….כבר עשרות שנים, רק דברים טובים יוצאים מהרצליה כולל ראש העיר. ברכות

  2. רנית

    רופא המשפחה הכי טוב שהיה לי עד עכשיו! המסירות שלו לעזור יוצאת דופן

  3. חנה

    רופא מדהים.
    יעיל ומאיר פנים. ועינת אשתו שעובדת איתו מדהימה ביותר.
    הם נדירים .
    עכשו כל המדינה יודעת מה שאנחנו ידענו מזמן.
    הם מספר 1

  4. יעל רינסקי

    רופא נהדר, חם ואנושי. וגם יפה מראה!
    אשתו עינת גם היא מסורה ואכפתית.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר