מפת סיכון הרצליה, חברת פוינטס

מספר שכונות עדיין ברמת סיכון גבוהה להידבקות | היכנסו למפה

ציון הרמזור של הרצליה נותר שוב ללא שינוי, שכונות רבות ירדו ברמת הסיכון להידבקות בקורונה

פורסם בתאריך: 17.2.21 20:03

על פי נתונים שפרסם משרד הבריאות הבוקר (רביעי), מספר החולים הפעילים בהרצליה עומד על 324 לעומת 303 בשלישי. שיעור הבדיקות החיוביות בהרצליה עומד על חמישה אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על פלוס שלושה אחוז, לעומת אפס ביום שלישי. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 19.1 לעומת 18.8 בשלישי. אחוז המתחסנים בעיר במנה הראשונה עומד על 60.28 אחוז, ובמנה השנייה 43.44 אחוז.
ציון הרמזור היומי של הרצליה עומד על 5.5, כמו אתמול. הרצליה מוגדרת כעיר צהובה על פי מודל הרמזור של משרד הבריאות. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע. השבוע הודיע הפרויקטור שהצבע יעודכן פעמיים בשבוע, ביום ראשון וברביעי.
4,406 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 53,048. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 981, מתוכם 375 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 6.4אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 5,463.

# # # 
כמידי שבוע, מביא צומת השרון גם השבוע את מפת הסיכון להידבקות בהרצליה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "בהרצליה אין שינוי ניכר ברמת התחלואה, כמות החולים הפעילים לעומת שבוע שעבר ואחוז הבדיקות החיוביות לא השתנה", מציינת דנינו. "כיום רוב העיר נמצאת ברמת סיכון 2 או 3 (בינונית). נווה עמל נשארה ברמת סיכון 4. יד התשעה עלתה מרמת סיכון 3 לרמת סיכון 5 (גבוהה) בשל גידול בכמות החולים הפעילים בשבוע האחרון, ואילו נווה אמירים ירדה מרמת סיכון 4 לרמת סיכון 2. נוף ים, שיכון עולים וגבעת הסופר ירדו מרמת סיכון 3 (בינונית) לרמת סיכון 1. הרצליה פיתוח ירדה מרמת סיכון 3 לרמת סיכון 2".

היכנסו כאן למפת הקורונה האינטראקטיבית של הרצליה וגלו מה המצב בכל שכונה

בהרצליה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון בינונית להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
אלו הנתונים:

רמת סיכון 1:

גבעת הסופר והרצליה ב', נוף ים, שיכון עולים, אזור תעשייה ומרינה, גליל ים הרצליה.

רמת סיכון 2:

נווה אמירים, הרצליה פיתוח, הרצליה החדשה, נחלת עדה וגן רש"ל, המרכז הבינתחומי וסביבתו.

רמת סיכון 3:

נווה ישראל, וייצמן, שיכון עממי, נווה עובד, הרצליה הירוקה, פועלים.

רמת סיכון 4:

נווה עמל, צמרות, גני הרצליה, שיכון דרום, הרצליה הצעירה, גורדון.

רמת סיכון 5:

יד התשעה.

טבלת קורונה שכונות הרצליה, חברת פוינטס

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר