מפת קורונה הרצליה, חברת פוינטס

כמה חולים יש בכל שכונה בהרצליה ואיפה יש סכנת הידבקות: הרשימה המלאה

בשבוע האחרון נרשמו ירידה במספר החולים הפעילים בעיר ושיפור גדול בציון הרמזור שלה. כמעט כל השכונות ירדו לרמת סיכון נמוכה

פורסם בתאריך: 12.3.21 09:49

על פי נתונים שפרסם משרד הבריאות בחמישי בבוקר, מספר החולים הפעילים בהרצליה עומד על 159 לעומת 174 ברביעי. אחוז הבדיקות החיוביות בהרצליה עומד על שני אחוזים לעומת שלושה אחוזים באמצע השבוע שעבר. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על מינוס 37 אחוזים לעומת מינוס 44 אחוזים ברביעי. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 8.6 לעומת 8.7 ברביעי. אחוז המתחסנים בעיר במנה הראשונה עומד על 65.99 אחוז, ובמנה השנייה 59.37 אחוז.

ציון הרמזור היומי של הרצליה ממשיך לרדת ועומד על 3.5 לעומת 3.6 ברביעי, 3.8 בשלישי, 4.1 בשני ו- 4.4 בראשון ולכן הרצליה היא כעיר ירוקה על פי מודל הרמזור של משרד הבריאות. אתמול היה צין הרמזור 4.6. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

2,802 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 36,712. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, חמישי, על 645, מתוכם 259 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 2.9 אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 5,955.
# # # 
כמידי שבוע, מביא צומת השרון גם השבוע את מפת הסיכון להידבקות בהרצליה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "בהרצליה חלה ירידה ברמת התחלואה וכן אחוז הבדיקות החיוביות ירד", מציינת דנינו, "כיום העיר נמצאת ברמת סיכון 1 (נמוכה) או 2, למעט נווה עמל שנמצאת ברמת סיכון 3 (בינונית)".

 

היכנסו כאן למפת הקורונה האינטראקטיבית של הרצליה וגלו מה המצב בכל שכונה

בהרצליה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון בינונית נמוכה להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
אלו הנתונים:

רמת סיכון 1:

נחלת עדה וגן רש"ל, נווה אמירים, נווה עובד, נוף ים, שיכון עולים, פועלים, גורדון, צמרות, גני הרצליה שיכון דרום, אזור תעשיה ומרינה, גליל ים הרצליה, המרכז הבינתחומי וסביבתו.

רמת סיכון 2:

הרצליה החדשה, הרצליה הצעירה, הרצליה פיתוח, יד השתעה, נווה ישראל, גבעת הסופר והרצליה ב', הרצליה הירוקה, ויצמן, שיכון עממי.

רמת סיכון 3:

נווה עמל.

טבלת קורונה הרצליה, חברת פוינטס

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר