מפת הרצליה, חברת פוינטס

העיר הירוקה: כל שכונות העיר ברמת תחלואה נמוכה

הסיכום השבועי: נמשכים הירידה במספר החולים הפעילים בהרצליה והשיפור בציון הרמזור, שכונה אחת בעיר אף ללא חולים פעילים בכלל

פורסם בתאריך: 19.3.21 08:19

על פי נתונים שפרסם משרד הבריאות בחמישי, מספר החולים הפעילים בהרצליה עומד על 118 לעומת 128 ברביעי. אחוז הבדיקות החיוביות בהרצליה עומד על שני אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על מינוס 41 לעומת מינוס 33 ברביעי. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 5. לעומת 5.9 ברביעי. על פי נתונים של משרד הבריאות אחוז המתחסנים במנה הראשונה עומד על 66.74 אחוז ואחוז המתחסנים במנה השנייה עומד על 62.26 אחוז.

ציון הרמזור היומי של הרצליה עומד על 3.5 לעומת 3.6 ברביעי. הרצליה היא עיר ירוקה על פי מודל הרמזור של משרד הבריאות. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

1,496 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 24,003. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד בחמישי על 579, מתוכם 237 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 2.0 אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 6,062.

# # # 

כמידי שבוע, מביא צומת השרון גם השבוע את מפת הסיכון להידבקות בהרצליה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "בהרצליה חלה ירידה ברמת התחלואה ואחוז הבדיקות החיוביות לא השתנה", מציינת דנינו, "כיום רוב שכונות העיר נמצאות ברמת סיכון 1 (נמוכה) למעט אזורים בודדים שנמצאים ברמת סיכון 2 (הרצליה הירוקה, הרצליה החדשה, נווה עמל והרצליה פיתוח)".

היכנסו כאן למפת הקורונה האינטראקטיבית של הרצליה וגלו מה המצב בכל שכונה

בהרצליה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון נמוכה להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
אלו הנתונים:

רמת סיכון 1:

הרצליה הצעירה, נווה ישראל, נוף ים, שיכון עולים, נווה אמירים, שיכון עממי, נווה עובד, נחלת עדה וגן רש"ל, ויצמן, צמרות, גני הרצליה, שיכון דרום, גורדון, פועלים, גליל ים הרצליה, המרכז הבינתחומי וסביבתו.

רמת סיכון 2:

נווה עמל, הרצליה פיתוח, גבעת הסופר והרצליה ב' , הרצליה הירוקה, הרצליה החדשה ויד התשעה.

 

טבלה הרצליה, פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר