קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מספר החולים הפעילים בקורונה בהרצליה עומד על 21

מספר החולים בכפר סבא עומד על שמונה וברעננה על שבעה. גם אחוזי המתחסנים המעודכנים בכתבה

פורסם בתאריך: 29.4.21 17:58

מספר החולים הפעילים בקורונה ממשיך לרדת ברחבי הארץ וכך גם בערי השרון. מספר החולים הפעילים ברעננה עומד היום, יום חמישי, על שמונה בלבד. אחוז הבדיקות החיוביות נותר אחוז אחד. על פי נתונים של משרד הבריאות, אחוז המתחסנים במנה הראשונה עומד על 72.69 אחוז ובמנה השנייה 70.13 אחוז, זאת מתוך כלל האוכלוסייה. ציון הרמזור של ברעננה עומד על 1.5. העיר מוגדרת ירוקה.

מספר החולים הפעילים בכפר סבא עומד היום על שבעה בלבד. אחוז הבדיקות החיוביות נותר אחוז אחד. עוד על פי נתונים של משרד הבריאות, אחוז המתחסנים במנה הראשונה עומד על 68.73 אחוז ובמנה השנייה 66.63 אחוז, זאת מתוך כלל האוכלוסייה. ציון הרמזור של כפר סבא עומד על 1 והעיר כמובן מוגדרת ירוקה.

מספר החולים הפעילים בעיר הרצליה עומד היום על 21. אחוז הבדיקות החיוביות נותר אחוז אחד. מספר החולים גדל בשבוע האחרון ב-20 אחוזים. על פי נתונים של משרד הבריאות, אחוז המתחסנים במנה הראשונה עומד על 69.22 אחוז ובמנה השנייה 66.84 אחוז, זאת מתוך כלל האוכלוסייה. ציון הרמזור של הרצליה עומד על 2.3 והעיר מוגדרת ירוקה.

100 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 1,570 . מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד על 118, מתוכם 68 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד על 0.3אחוז. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 6,361.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר