בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן
בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן

יום חשוב: הרצליה הוכרזה כעיר ללא קורונה

נכון להיום בעיר אין חולי קורונה פעילים ובשבוע האחרון לא התגלו מאומתים חדשים. פדלון: "אנו חוזרים ומבקשים מהתושבים להמשיך ולשמור על כללי ההיגיינה, כמו גם הקפדה על בידוד למי שחוזר מחו"ל"

פורסם בתאריך: 13.6.21 14:39

חדשות טובות: נכון להיום, יום ראשון ה-13.6, אין חולי קורונה מאומתים בהרצליה. בכך מוכרזת הרצליה כעיר ללא קורונה. בעיר אין חולי קורונה פעילים ובשבוע האחרון לא נמצאו מאומתים חדשים.

ראש העירייה, משה פדלון, אמר: "זהו יום מרגש ביותר עבור הרצליה. במהלך השנה וחצי האחרונות העיר נערכה בנחישות על מנת לפעול למיגור המחלה ושמירה על בריאות התושבים. הקמנו את חמ"ל "ברקת" שפעל 24/7, עקב אחרי נתוני התחלואה בזמן אמת ונתן תמיכה פיסית ונפשית לכל מי שהיה זקוק, הפעלנו תכניות סיוע לקשישים שכללו מיגון בתי אבות וחלוקת מזון וביגוד, הפעלנו מערך מתנדבים, דאגנו לסייע לתושבים ששהו בבידוד בבתיהם, הקמנו מתחמי בדיקות בשיתוף מד"א, קופות החולים ופיקוד העורף, ובנוסף נעזרנו בליווי מקצועי של יועץ מומחה – פרופ' יהודה אדלר".

עוד אמר פדלון: "אנו חוזרים ומבקשים מהתושבים להמשיך ולשמור על כללי ההיגיינה והבריאות, כמו גם הקפדה על בידוד לכל מי שחוזר מחו"ל, על מנת שנישאר כל הזמן עם אפס חולי קורונה בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר