משה פדלון והשלט שהוצב בגינות הציבוריות צילום דוברות העירייה

לטובת הילדים האלרגיים: העירייה קוראת לא להכניס חטיפים ומזון לגינות

בכל הגינות הציבוריות מוצבים שלטים הקוראים להימנע מהכנסת חטיפים ודברי מאכל: "ילדים בעלי אלרגיה עלולים לקבל תסמינים אפילו מריחות, קל וחומר אם הם נוגעים במתקן או בילד שנגע במזון שגורם לאלרגיה"

פורסם בתאריך: 15.7.21 09:06

עיריית הרצליה מציבה בכל הגינות הציבוריות שלטים הקוראים להימנע מהכנסת חטיפים ומאכלים, כדי לסייע לילדים עם אלרגיות מסכנות חיים ליהנות מהמתקנים בגינות. המהלך מתבצע ביוזמת חבר הנהגת הורי הגנים, רפי לוי, ובהובלת אגף שאיפ"ה ומחלקת הבריאות העירונית.
רק לפני מספר ימים פרסמנו כאן אודות יוזמה של אמא לילד בן שנתיים הסובל מאלרגיה מסכנת חיים, שיזמה פנייה להקמת גינה ייעודית נטולת מזון אלרגני או לפחות לתחום שטח בגן שעשועים נוכחי בעיר. כידוע, ילדים בעלי אלרגיה למזון עלולים לפתח תגובה אלרגנית חמורה בעקבות נגיעה ושימוש במתקן משחקים עליו הושארו בטעות שאריות מזון, אפילו זעירות ביותר.

קיראו גם

גם להם מגיעה גינה: יוזמה חדשה של אמא לילדה עם אלרגיה מסכנת חיים

בעירייה מציינים שלפני כשנה, חולקו לכל בתי הספר בעיר ערכות טיפול בתגובה אלרגית, הכוללות שני מזרקי אפיפן. בנוסף, בכל גני הילדים שיש בהם ילדים הסובלים מאלרגיה למוצר מסוים, נתלו שלטים מאירי עיניים האוסרים על הכנסה של אותו אלרגן לגן.

ראש העירייה משה פדלון אמר: "תגובה אלרגית עלולה להוביל לתוצאות קשות ביותר וחובתנו כרשות עירונית להיות ערוכים לכך מראש. ילדים בעלי אלרגיה עלולים לקבל תסמינים אפילו מריחות, קל וחומר אם הם נוגעים במתקן או בילד שנגע במזון שגורם לאלרגיה. אני קורא להורים ולילדים להתחשב בסביבה ולהימנע מהכנסת מזון לגינות".

מ"מ וסגנית ראש העירייה הממונה על החינוך, איה פרישקולניק, ציינה: "עיריית הרצליה פועלת להעלאת המודעות הציבורית בנושא הרגישות לאלרגיות השונות במערכת החינוך ובמרחב הציבורי. אני שמחה וגאה, כי העיר ממשיכה להוכיח את מחויבותה ומציבה גם בכל גינות ילדים שילוט אשר יאפשר לכל הילדים להיות בטוחים במרחב הציבורי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר