מחלקת קורונה במרכז הרפואי מאיר. צילום באדיבות המרכז הרפואי מאיר

"גל תחלואה מדאיג": שלושה חולי קורונה נפטרו במאיר ביממה האחרונה

שניים מהנפטרים סבלו ממחלות רקע ולא היו מחוסנים, אחת מהנפטרים הייתה מחוסנת ועם מחלת רקע קשה. פרופסור יאיר לוי: "יש עלייה במספר החולים הזקוקים לאשפוז"

פורסם בתאריך: 10.8.21 16:44

שלושה חולי קורונה נפטרו ביממה האחרונה במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. שניים מהנפטרים היו בגילאי 67 ו-71, שסבלו ממחלות רקע רבות ולא היו מחוסנים. הנפטרת השלישית הייתה בת 73, מחוסנת, שסבלה ממחלת רקע קשה. במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא מאושפזים נכון להיום (ג') 10.8, 30 חולי קורונה מתוכם 21 במצב קשה, 1 מהם ביחידת טיפול נמרץ קורונה. כל זאת, על רקע עלייה מדאיגה בתחלואה, כאשר ביממה האחרונה אובחנו ברחבי המדינה  6,275 מאומתים לקורונה. בבתי החולים מאושפזים 394 חולי קורונה במצב קשה. אחוז הבדיקות החיוביות עלה ל- 4.84%.

פרופ' יאיר לוי, מנהל מחלקת פנימית ה' קורונה במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, אמר: "בגל הנוכחי אנו עדים לעלייה משמעותית הן בפניות של מאות חולי קורונה הזקוקים לטיפול רפואי במיון הביולוגי ומקבלים אבחון וטיפול ראשוני כבר על ידי צוות המלר"ד שלנו והן במספר החולים הזקוקים לאשפוז. ניכר כי מרבית החולים במצב קשה הינם חולים עם מחלות רקע קשות או כרוניות. הטיפול בחמצן כולל פיזיותרפיה נשימתית ובסיוע טיפול סטרואידי מקל על מרבית החולים, אולם, יחד עם זאת, אין ספק כי מדובר בגל תחלואה מדאיג ואנו רואים כי חשיבותו של החיסון קריטית ומשפיעה על הלך ומשך המחלה. זה גם המקום להודות לצוותים שלנו בבית החולים אלו המטפלים בחולי הקורונה סביב השעון ובתנאים מאתגרים ושאר הצוותים המטפלים בכל יתר החולים הזקוקים לנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר