בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן
בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן

ההנחיות החדשות: איפה ניתן לבצע בדיקות מהירות לגילאי 3-12 ללא תשלום?

עם הרחבת התו הירוק, יוכלו ילדים בגילאי 3-12 לבצע בדיקת קורונה מהירה שתקפה ל-24 שעות ללא תשלום. חמש תחנות כאלו פועלות ברעננה, כפר סבא והרצליה

פורסם בתאריך: 18.8.21 12:59

ה"תו הירוק" מתרחב גם לילדים: איפה תוכלו למצוא עמדות בדיקה מהירה בהרצליה, כפר סבא ורעננה? הבוקר (ד'), נכנס לתוקף ה"תו הירוק" המלא, שחל גם על ילדים מגיל 3. עם כניסתו לתוקף, ייפרסו ברחבי הארץ כ-220 תחנות לביצוע בדיקות מהירות (אנטיגן), אשר תקפות ל-24 שעות. כחלק מכך בכפר סבא, הרצליה ורעננה יפעלו מספר תחנות בהן יתבצעו בדיקות מהירות ללא תשלום לילדים בגילאי 3-12, בתיאום תור מראש, כפי שמפורט בהמשך הכתבה:

הרצליה שדרות שבעת הכוכבים 8,  12:00 -18:00
הרצליה סית אמפא ספיר 1, 12:00 -18:00
כפר סבא ויצמן 207, 12:00 -18:00
רעננה המלאכה 2 קניון רננים, 12:00 -18:00
רעננה בית המילניום התדהר 1, 12:00 -18:00

כידוע, בממשלה הוחלט להרחיב את ה"תו הירוק" לכל ענפי המשק לילדים מגיל 3. הבדיקות המהירות (אנטיגן) מיועדות למי שאינו מחוסן או מחלים, מספקות תשובה בתוך כרבע שעה ומאפשרות ניפוק תו ירוק של משרד הבריאות למשך 24 שעות. על פי מדיניות ה"תו הירוק" גילאי 0-3 פטורים מהצגת תו ירוק, גילאי 3-12 יבצעו בדיקות במימון המדינה וגילאי 12 ומעלה שאינם מחוסנים או מחלימים יבצעו בדיקות במימון פרטי. ראוי לציין כי התחנות המפורטות מעלה יופעלו בחינם על ידי חברות חיצוניות, בעוד במתחמים המופעלים על ידי מד"א כל הבדיקות יתבצעו בתשלום של 52 שקלים, ללא תלות בגיל הנבדק.
מערך הבדיקות המהירות צפוי לפעול במתכונת הרצה למשך מספר ימים. ובהמשך תורחב הפריסה ותותאם לביקושים. במסגרת הפרויקט, אדם הנדרש לבדיקת קורונה מהירה (אנטיגן) יתאם תור על ידי המענה הקולי האוטומטי של משרד הבריאות, ויגיע לבצע את הבדיקה באחד ממוקדי הבדיקה המהירה. תוצאות הבדיקה יועברו ישירות למשרד הבריאות, לקופות החולים ולמטופל עצמו במסרון, ויאפשרו זכאות לתו ירוק למשך 24 שעות על מנת להשתלב באירועים ציבוריים בהתאם לדרישות התו שמתעדכנות מעת לעת עפ"י הנחיות משרד הבריאות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר