קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הקורונה בהרצליה: ירידה במספר החולים/מאומתים. ומה קורה בערים השכנות?

שיעור השינוי במספר המאומתים/חולים בעיר במהלך השבוע האחרון עומד על מינוס 50 אחוזים. העיר מוגדרת צהובה ברמזור

פורסם בתאריך: 23.9.21 15:52

הבוקר, חמישי, פרסם משרד הבריאות נתונים לפיהם בישראל ישנם 69,076 חולי קורונה פעילים, מתוכם 5,921 מאומתים חדשים מאתמול. כמו כן, ישנם 723 חולים קשה, מתוכם 253 במצב קריטי ו-197 מונשמים. אחוז הנבדקים החיוביים אתמול עמד על 5.64 אחוז, מתוך 106,913 נבדקים לגילוי הנגיף. בנוסף, ‏127,421 תלמידים נמצאים היום בבידוד, כאשר כ- 37,000 מהם מאומתים לנגיף. שיעור הבדיקות החיוביות בקרב התלמידים גבוה מהממוצע הארצי ועומד על 6.1%.

ומה לגבי מצב התחלואה בערי שרון?

על פי נתוני משרד הבריאות, בהרצליה נרשמה ירידה משמעותית, עם שינוי של מינוס 50 אחוזים במספר החולים/מאומתים במהלך השבוע האחרון. מספר החולים/מאומתים לקורונה בעיר עומד על 412. בנוסף, אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 3 אחוזים. ציון הרמזור העירוני הוא 5.2, שמגדיר גם את הרצליה כצהובה.

כפר סבא צהובה, עם ציון רמזור של 5.6. כמות החולים/מאומתים לקורונה בכפר סבא עומדת על 457 מאומתים/חולים, המהווים שינוי של מינוס 35 אחוזים במהלך השבוע האחרון. בנוסף, בכפר סבא אחוז הבדיקות החיוביות נמוך מהממוצע הארצי ועומד על 3 אחוזים בלבד.

גם ברעננה קיימת ירידה בכמות החולים/מאומתים לקורונה שעומדת כעת על 394 מאומתים/חולים, המהווים שינוי של מינוס 38 אחוזים במהלך השבוע האחרון. גם אחוז הבדיקות החיוביות בעיר נמוך מהממוצע הארצי ועומד על 3 אחוז. בנוסף, ציון הרמזור של העיר עומד עתה על 5.6, מה שמגדיר את רעננה כצהובה.

 

בתוך כך, הודיע הבוקר משרד החינוך למנהלי בתי הספר כי החל מ-3 באוקטובר עובד הוראה בלי תו ירוק או שלא הציג בדיקה שלילית לקורונה, לא יוכל להיכנס למוסדות החינוך. בהודעה נכתב: "היעדרותו תיחשב היעדרות שאינה מוצדקת וככזו שאינה מזכה בקבלת שכר עבודה". יש לציין כי בימים אלה מקיימים מגן דוד אדום, משרדי החינוך והבריאות ובסיוע השלטון המקומי, מבצע לאומי נוסף של חלוקת בדיקות אנטיגן לילדים בגילאי שנתיים ותשעה חודשים ועד גיל 12 ושלושה חודשים (בכלל זה לבעלי תו ירוק), שמטרתו איתור תחלואה ושמירה על רצף ושגרת לימודים במערכת בחינוך.

בסך הכל מדובר ב- 1.6 מיליון ערכות, אשר חלוקתן תתבצע עד ליום ה-29.9.2021. הבדיקה עצמה תתבצע על ידי ההורים בבית באופן עצמאי, ערב החזרה של ילדיהם ללימודים, מיד עם תום חופשת הסוכות. בהתאם להנחיות משרד הבריאות תלמיד שיימצא חיובי בבדיקה המהירה, יידרש להגיע לבדיקת PCR בעמדות הבדיקה ברחבי הארץ.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר