דידי הררי, בתו מאיה והנכדה צילום פרטי

דידי הררי: "זה לא מרכך את האובדן, אך יש משהו מנחם ביצירת חיים חדשים"

מצמרר: השדרן הפופולרי דידי הררי, שחווה השבוע את לידת נכדתו במאיר, מגלה כי "באותו חדר שבישרו למירית ז"ל על המחלה, בישרו גם למאיה בתי על ההיריון"

פורסם בתאריך: 21.10.21 16:59

השדרן הפופולרי דידי הררי הפך בתחילת השבוע לסבא במזל טוב, בפעם השלישית, זאת לאחר שבתו מאיה ילדה בבית חולים מאיר בכפר סבא. מדובר ברגע מרגש, כאשר ברקע עצב גדול. בדיוק לפני שנה נפטרה רעייתו מירית ז"ל, ממחלת הסרטן. מירית טופלה בתחילת המחלה במאיר ובאותו בית החולים נולדה עתה הנכדה. עבור הררי זו נכדה ראשונה אחרי שני נכדים בנים, וגם לבתו מאיה זו בת ראשונה אחרי שני בנים.
הררי מגלה באופן מצמרר, כי ממש באותו החדר בו גילו את מחלת הסרטן לאשתו מירית, התבשרה בתו כי היא בהיריון: "זו ממש סגירת מעגל, כי באותו חדר שבישרו למירית ז"ל על המחלה שלה, בישרו גם למאיה בתי על ההיריון שלה. זה לא מרכך את האובדן, כי זה משהו שצריך לחיות איתו, אבל כן יש בזה משהו מנחם ביצירת חיים חדשים, במעגל חיים חדש. אולי יש איזו הכוונה מלמעלה".
הררי חלק שבחים לבית החולים אותו הוא מכיר היטב: "יש בבית חולים מאיר מחלקה נפלאה עם רופאות ומיילדות מקסימות, ובכלל צוות מצוין. במחלקה שמייצרת חיים נמצאים אנשים נפלאים להתחלות כאלה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר