Lakshmiprasad depositphotos.com קורונה
Lakshmiprasad depositphotos.com קורונה

הרצליה קרובה לצבע הכתום ברמזור הקורונה

מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 185, שיעור הבדיקות החיוביות בעיר נמוך מהממוצע הארצי

פורסם בתאריך: 29.12.21 15:23

מגמת עלייה בהידבקות בקורונה בשלוש הערים המרכזיות בשרון. הרצליה וכפר סבא אמנם עדיין צהובות ברמזור הקורונה, אך הן קרובות מתמיד לקו הכתום. רעננה נותרה כתומה אך מתקרבת לצבע האדום. (אדום 7.5 ומעלה, כתום 6-7.5, צהוב 4.5-6, ירוק עד 4.5)

ציון הרמזור של כפר סבא עומד 6.1. והעיר הפכה לכתומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים עומד על 126. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 255 אחוזים. שיעור הבדיקות החיוביות הוא 2%, השיעור עדיין נמוך במעט מזה הארצי.

ציון הרמזור של רעננה עומד על 7.1 והעיר עדיין מוגדרת כתומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 203, שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 285%. שיעור הבדיקות החיוביות ברעננה עומד על 3 אחוזים, גבוה מהממוצע הארצי.

ציון הרמזור של הרצליה עומד על 6. העיר עדיין מוגדרת צהובה ברמזור הקורונה אך קרובה לצבע הכתום. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 185. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 131 אחוז. שיעור הבדיקות החיוביות 2%, נמוך במעט מהממוצע הארצי.

 

 

ברחבי הארץ התגלו אתמול (שלישי) 2,967 מאומתים חדשים לקורונה. מספר החולים קשה עומד על 88, ואחוז הבדיקות החיוביות 2.48%. מספר החולים הפעילים בארץ עומד על 17,260. עד כה זוהו בישראל 1,741 מאומתים לאומיקרון, מתוכם 1,004 שבו מחו"ל. עד כה, ישנם שמונה מאושפזים מאומתים לאומיקרון, ואישה בת 84 שנדבקה באומיקרון, נפטרה. האישה הייתה מחוסנת כולל הבוסטר.

עוד הוחלט על עדכון מדיניות הבידוד מהיום למחוסנים שנחשפו למאומת בנגיף הקורונה. מחוסנים שבאו במגע עם מאומת לנגיף הקורונה (ללא הבחנה בין הווריאנטים), יידרשו לבצע בדיקת קורונה וישהו בבידוד רק עד לקבלת תוצאת הבדיקה השלילית. בעשרת הימים שלאחר מכן, יימנעו אותם אנשים מהימצאות במקומות הומי אדם לצרכי בילוי ופנאי, וממגע עם אוכלוסיות בסיכון גבוה. החלטה זו תחול על כלל אזרחי ישראל שגילם 5 ומעלה. אנשים שאינם מחוסנים ובאו במגע עם מאומת לקורונה (ללא הבחנה בין הווריאנטים) יחויבו בבידוד שאורכו שבעה ימים, וביצוע בדיקות בתחילת הבידוד וביום השביעי שתוצאותיהן שליליות כתנאי לסיומו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר