Volurol depositphotos.com קורונה

הרצליה כמעט אדומה: עלייה גדולה במספר המאומתים בשבוע האחרון

עלייה גדולה במספר המאומתים בימים האחרונים. שיעור הבדיקות החיוביות נמוך מעט מהממוצע

פורסם בתאריך: 2.1.22 14:42

בדומה למגמה ברחבי הארץ, נרשמת עלייה במספר המאומתים/חולים גם בשרון – ברעננה, כפר סבא והרצליה. רעננה היא העיר הראשונה באזור להפוך לאדומה ברמזור, בעוד שהרצליה וכפר סבא עדיין כתומות, אך מתקרבות בצעדי ענק לקו האדום (אדום 7.5 ומעלה, כתום 6-7.5, צהוב 4.5-6, ירוק עד 4.5)

ציון הרמזור של רעננה עומד על 8.2 והעיר הפכה כאמור בימים האחרונים לאדומה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 410, שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 257%. שיעור הבדיקות החיוביות ברעננה עומד על 4 אחוזים, נמוך מעט מהממוצע הארצי.

ציון הרמזור של כפר סבא עומד על 7.5 והעיר כתומה ברמזור הקורונה, על סף הצבע האדום. מספר החולים הפעילים עומד על 349. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 377 אחוזים. שיעור הבדיקות החיוביות הוא 3%, נמוך במעט מזה הארצי.

ציון הרמזור של הרצליה עומד על 7.4 העיר עדיין מוגדרת כתומה ברמזור הקורונה, אך קרובה לאדומה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 458. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 286 אחוז. שיעור הבדיקות החיוביות 4%, נמוך במעט מהממוצע הארצי.

בבית חולים מאיר בכפר סבא מאושפזים חמישה חולי קורונה, אחד מהם מונשם.

 

 

ברחבי הארץ התגלו אתמול (שבת), 4,197 מאומתים חדשים לקורונה. מספר החולים קשה עומד על 110, ואחוז הבדיקות החיוביות הינו 4.57%. מספר החולים הפעילים בארץ עומד על 31,958.

ב-30.12 עודכנה הנחיית חובת עטיית מסכות בהתקהלות מעל 50 אנשים בשטח פתוח. כמו כן, נכנסה לתוקף חובת תו ירוק באירועי תרבות ותפילות המתקיימים בשטח פתוח עם מעל 100 משתתפים (במקום 1,000 איש, כפי שהיה קבוע עד עתה).


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר