אילוסטרציה, קורונה gonzalobell depositphotos.com

הקורונה בהרצליה: כ-1,779 חולים פעילים, נפתח מתחם נוסף לבדיקות אנטיגן

בדומה למה שקורה ברחבי הארץ, נמשכת העלייה בתחלואה בהרצליה ומספר החולים הפעילים גבוה מזה של הערים השכנות. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 293%

פורסם בתאריך: 9.1.22 14:59

נמשכת העלייה בתחלואת הקורונה. מנתוני משרד הבריאות הבוקר (א') עולה כי כל הערים המרכזיות בשרון מוגדרות אדומות, וציון הרמזור עלה בכולן ונושק ל-10, הציון המקסימלי. (צבעי הרמזור: אדום 7.5 ומעלה, כתום 6-7.5, צהוב 4.5-6, ירוק עד 4.5). מספר החולים הפעילים בהרצליה הוא הגבוה מבין הערים המרכזיות.

ציון הרמזור של רעננה עומד על 9.4 והעיר אדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 1,341, שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 223%. שיעור הבדיקות החיוביות ברעננה עומד על 8 אחוזים, נמוך מעט מהממוצע הארצי.
מעיריית רעננה נמסר, כי בדיקות קורונה ניתן לעשות דרך קופות החולים בלבד, במתחמי הקופות בעיר. ניתן להתעדכן על עמדות בדיקה מהירה (אנטיגן) כאן

ציון הרמזור של כפר סבא עומד על 9.9 והעיר אדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים עומד כבר על 1,468. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 310 אחוזים. שיעור הבדיקות החיוביות הוא 7%, עדיין נמוך במעט מזה הארצי.

עיריית כפר סבא הודיעה כי היא מרחיבה את מערך בדיקות הקורונה בעיר. החל מיום ב' (10.1) מקימה העירייה מתחם בדיקות PCR. מתחם הבדיקות המיועד לתושבים בני 60 ומעלה יפעל בקניון ערים בקומה 3 בימים א'-ה' בין השעות 12:00-20:00. המתחם מיועד לתושבים שאינם בבידוד ואינם מאומתים בלבד. מתחם זה מצטרף למתחם הבדיקות שהקימה קופת החולים מכבי בשיתוף העירייה. המתחם החדש בשיטת "היבדק וסע" ממוקם בחניון ברח׳ נורדאו ליד תחנת הרכבת. בשלב ראשון המתחם יעבוד בימים א-ה בשעות 12:30-18:00, שישי 9-14:00 שבת 9-17:00. אין צורך בקביעת תור או בהפניה.

 

ציון הרמזור של הרצליה עומד על 9.8 והעיר אדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 1,779. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 293 אחוז. שיעור הבדיקות החיוביות 8%, נמוך מהממוצע הארצי. על מנת להקל על תושבי העיר, הבוקר נפתח מתחם בדיקות אנטיגן נוסף גם בכניסה לפארק הרצליה מכיוון רחוב בן ציון מיכאלי. ליתר עמדות בדיקה מהירה לקורונה  היכנסו כאן 

במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, מאושפזים 39 חולי קורונה מתוכם 5 במצב קשה ומונשמים. נוכח העלייה במספר החולים, נערך המרכז הרפואי בשעות הקרובות לפתיחת מחלקת קורונה נוספת.

ברחבי הארץ התגלו אתמול (שבת), 17,521 מאומתים חדשים לקורונה. מספר החולים קשה עלה ל-205, ואחוז הבדיקות החיוביות טיפס ל-11.71%. מספר החולים הפעילים בארץ עומד כבר על 115,010.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יעלה יעלה ויעלה עוד ועוד
    המוני מכחישים ושקרניםחיוביים שמסתובבים ביניכם שלא לדבר על המונים בלי מסיכות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר